Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Facabook applikation

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Oct 12
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg har været med til at bygge den applikation, jeg linker til herunder. Kan jeg få jer til at køre den igennem og komme med en hurtig feedback? Det vil jeg sætte stor pris på.

Spørgsmål:

- Hvordan er brugeroplevelsen?

- Er det første screen man kommer ind på interessant nok til at man vil klikke videre (eller hvordan skulle denne side, have været konstrueret)?

- Føler du, at du får det indblik, der er til hensigt at give?

- Hvad vil du ændre ved denne app?

- Og hvad mangler der, som du vil tilføje for at gøre den helt perfekt?

Find applikationen direkte på Facebook, her: https://www.facebook.com/politi/app_381429455238961

På forhånd tak!

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:10

Ser ganske udemaerket ude, blev dog overrasket over at den aabnede et nyt vindue da jeg trykkede paa "find din politikreds", troede den ville aabne i samme "omraade" som applikationen. Er det ikke muligt at udvide appen til at hente politikreds informationerne direkte fra politi.dk?

Naeste er, der er ingen indikator for hvilken tab jeg er paa, troede i foerste omgang jeg var ved tabben "Find din politikreds".

Naeste problem ved applikationen er at "teksten" er et billede, hvilket ikke er optimalt for mig, siden jeg har en stoerre skaerm og har derfor oeget PPI, saa tekster bliver stoerrer, saa havde lidt svaert ved at laese teksten. Noget andet er at teksten ser, for mig at se, en smule "ustabil" da baggrunden er skiftende, hvilket goer det svaerer for mine oejne at holde fokus.

Mads Madsen

Tilmeldt 11. Oct 12
Skrevet kl. 15:22

Hej Mads

Tak for hurtig feedback :-)

1) "Find din politikreds" er grøn, hvor de andre er hvide, hvilket man kunne håbe ville give en følelse af anden type knap, men her kan en løsning evt være "en advarsel" som om at man skal videre over på deres hjemmeside, hvis man vil finde sin kreds. Der er bygget en app klar til dette, men den er ikke helt relevant og klar endnu.

2) Indikatoren for hvilken app du er paa, vil jeg lige tænke igennem:)

3) Overskrift og "lang tekst" vil man sagtens kunne gøre "rigtig tekst" men den grønne knap og "menupunkterne" i bunden, skal helst forblive i designet/billedet. Vil det være skidt for oplevelsen på din computer?

Igen, tak for feedback!

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 15:36

socialmediainteresseret:

Hej Mads

Tak for hurtig feedback :-)

1) "Find din politikreds" er grøn, hvor de andre er hvide, hvilket man kunne håbe ville give en følelse af anden type knap, men her kan en løsning evt være "en advarsel" som om at man skal videre over på deres hjemmeside, hvis man vil finde sin kreds. Der er bygget en app klar til dette, men den er ikke helt relevant og klar endnu.

2) Indikatoren for hvilken app du er paa, vil jeg lige tænke igennem:)

3) Overskrift og "lang tekst" vil man sagtens kunne gøre "rigtig tekst" men den grønne knap og "menupunkterne" i bunden, skal helst forblive i designet/billedet. Vil det være skidt for oplevelsen på din computer?

Igen, tak for feedback!

Knappen ser fin ud, men selve teksten er lige smaat nok for mig :)

Det fremgaar for mig ikke tydelig nok at "Find din politikreds" er en anden knap, den ligner blot en del af navigationen for appen, saa den skal have en helt anden baggrund eller ligende, der faar den til at fremstaa, som en anden knap.

Jeg synes du skal overveje kraftigt vedr. af "farve" menuen alt efter hvilken "tab" indhold der er aktiv. :)

Mads Madsen

Tilmeldt 11. Oct 12
Skrevet kl. 15:59

Super, tak for god feedback :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)