det er til pil op. En del interessante artikler, men også en del for kønsløst - Måske lidt konkret indlæring som iværksættere kunne bruge direkte (hvordan får man en mentor - bestyrelsesarbejdet - starte virksomhed som umyndig - - altså helt konkrete indlæringsmuligheder ville for mig nok løfte en tak op Formatet er fint på ipad i alle fald og det trækker op, så jeg kigger stadigt med vh |
Hey,
Jeg har lidt konstruktiv kritik, som alene er udtryk for min ringe mening om dit fine blad.
Jeg har lige bladret dit seneste blad igennem, og som der bliver nævt i tråden, så finder jeg det lidt for kønsløst. Der er ikke rigtig nogle af overskrifterne der får mit blodtryk til at sige voldsomt.
Husk, at overskrifer skal fænge, ikke bare informere.
Ehandelssporing - Google analytics (Kan du ikke selv se det - denne overskrift får sku ikke bukserne ned på mange piger)
Historien om fiskemanden (Der mangler vist helt en overskrift, så jeg bladre hurtigt videre)
Derfor flyttede jeg til USA (Det giver ikke rigtig nogen værdi til mig. Jeg aner ikke hvem "du" er, så hvorfor skulle jeg bekymre mig om din rejse. Find en cool vinkel
Anerkendende kommunikation (Der maa kunne findes en mere sexy teaser)
Potraet af... hvem?
*Beklaeger, mit tastetur fucker lidt op. Mangler (ae)(oe) og (aa). En fejl i WYSIWYG editoren paa amino?
Haaber du kan bruge feedbacken :)