Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv din mening til kende om iværksættermagasinet Start Op

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47156
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:09
Hvor mange stjerner giver du? :

det er til pil op. En del interessante artikler, men også en del for kønsløst - Måske lidt konkret indlæring som iværksættere kunne bruge direkte (hvordan får man en mentor - bestyrelsesarbejdet - starte virksomhed som umyndig - - altså helt konkrete indlæringsmuligheder ville for mig nok løfte en tak op

Formatet er fint på ipad i alle fald og det trækker op, så jeg kigger stadigt med

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 20:16

Hey,

Jeg har lidt konstruktiv kritik, som alene er udtryk for min ringe mening om dit fine blad.

Jeg har lige bladret dit seneste blad igennem, og som der bliver nævt i tråden, så finder jeg det lidt for kønsløst. Der er ikke rigtig nogle af overskrifterne der får mit blodtryk til at sige voldsomt.

Husk, at overskrifer skal fænge, ikke bare informere.

Ehandelssporing - Google analytics (Kan du ikke selv se det - denne overskrift får sku ikke bukserne ned på mange piger)

Historien om fiskemanden (Der mangler vist helt en overskrift, så jeg bladre hurtigt videre)

Derfor flyttede jeg til USA (Det giver ikke rigtig nogen værdi til mig. Jeg aner ikke hvem "du" er, så hvorfor skulle jeg bekymre mig om din rejse. Find en cool vinkel

Anerkendende kommunikation (Der maa kunne findes en mere sexy teaser)

Potraet af... hvem?

*Beklaeger, mit tastetur fucker lidt op. Mangler (ae)(oe) og (aa). En fejl i WYSIWYG editoren paa amino?

Haaber du kan bruge feedbacken :)

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:29

Tak for input.
Det er gode forslag til mulige artikler.
Det skal lade gå videre til vores skribenter Yes

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 20:30

Generelt set ser det sgu godt ud. Designet er lækkert at se på, mens indholdet er noget, jeg sagtens kunne finde på at vende tilbage til!

Flot arbejde.

Mvh

Frederik Knudsen

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:33

Hej Tue
Tak for dit input.
Er ked af det ikke falder i din smag.
Synes nu ellers vi prøver med gode overskrifter og nyttige artikler som kan gavne iværksætteren i magasinet.

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 20:37

Hej Frederik.
Tak for dit input.
Husk du kan gå tilbage og læse tidligere udgivelser.
Tilmeld dig så modtager du fremover magasinet hver måned.

Sig endeligt til hvis du synes der mangler noget eller du har nogen du gerne vil læse om.
Magasinet er lavet til iværksætteren og din mening tæller.

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 01:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey..

Du skal skam ikke undskylde. Som jeg ser det, så handler det ikke om at det ikke falder i min smag.

Jeres overskrifter er dødkedelige. Som f.eks. "Anerkendende kommunikation". Det er da sikkert en pisse god artikel, som alle iværksætter (inkl. undertegnede) kunne få super meget ud af at læse, men den lyder døøød kedeligt. Det lyder som titlen på en faglitterær bog fra uni til 599 kr. (en af dem man aldrig fik læst).

Prøv at tjek de amerikanske marketing bloggere ud, og se hvordan de bygger overskrifter der fænger (Seth Godin, copyblogger, David Risley mf). Skab nogle overskrifter der overrasker og provokerer, og ikke bare viser hvad artiklen handler om ala "Sproringsværktøj - Google Analytics".

God fornøjelse!

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 23. Aug 05
Fra  Ronni Skrevet kl. 09:12

Personligt synes jeg nu skribenternes artikler er fine. Overskrifterne synes jeg er fine og kan ikke helt følge dig.
De fanger ihvertfald mig.
Men tak for input. Går videre med det.

Fra København / Aalborg
Tilmeldt 25. Jan 11
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:37

Jeg synes det er en god start, men det virker stadig meget som en beta-version eller en grov test

- Slideren øverst på jeres hjemmeside, når man kommer ind, forstyre og fjerner lidt fokus fra selve indhold af hjemmesiden - jeres magasin. Dette sagt virker hjemmesiden mest af alt som værende den redaktionelle del af magasinet, hvor det måske havde gjort mere for jeres sag at satse på nyhederne og jeres historie.

- Forsiden er helt i top, og ligner hvad man forventer af et professionelt medie. Men ser på jeres opsætning inde i magasinet synes jeg ikke at de muligheder man har gennem issuu udnyttes. Det kunne godt bruge mere WAUW-effekt = rigtig mange andre eksempler på issuu har, hvilket lidt er at forvente af magasiner i dag.

- Enkelte billeder i jeres seneste udgave virker amatøragtige, det er synd for jer og objektet i fotoet, brug lidt mere tid på at få det rigtige billed med jer. 

- Gode og spændende artikler, der er værd at læse, men efter at læse andre efterlysning af mere spændende overskrifter, kan jeg godt tilskrive mig dette synspunkt også. Der mangler lidt kick i overskrift og underskrifter, de virker meget rapport-agtige. 

Jeg ville have interesse i at læse magasinet, men for at være helt ærlig skal der ske noget inden. Alle billeder og grafiker skal ligne en million. sideopsætning søg inspiration fra andre magasiner på issuu, eventuelt anvend en mere erfaren bruger af issuu, der er vant til at levere og lave layoutet i magasinerne indtil I selv indlært metoden i jeres dagligdag.

Håber du kan bruge lidt af min meninger, du er altid velkommen til at kontakte, hvis du vil vide mere.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 10:53

Du har lidt problemer med mulig/muligt i den leder jeg læste (oktober), ligesom der er en forkert forkortelse af "blandt andet".

Designet på forsiden er fint - måske en smule kedeligt.

Jeg forstår ikke hensigten med de mange tags i bunden af siden, det virker lidt spammy.

Signalet med tomme annoncepladser på forsiden er heller ikke smart. Giv dem til Røde Kors i et par måneder, det er nemmere at sælge noget der er igang.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)