Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan Prislabyrinten.dk blive bedre?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære mediværksættere.

 

Så er det lykkedes at komme i luften med Prislabyrinten.dk. Skønt, men vi er opmærksomme på at det først er nu arbejdet for alvor starter.

 

Vi tilbyder en på mange måder kontroversiel service. Men vi har en klippefast tro på at fremtiden tilhører os, fordi vi uden tvivl kan spare kunderne for både oceaner af tid og milliarder af kroner (jeg mener det).

 

Kunderne vil uden tvivl opleve portalen som lidt sej at komme igennem fordi vi skal bruge mange oplysninger for at kunne få vores forretningsmodel til at fungere. Ikke lige noget man umiddelbart forbinder med en velsmurt portal.

 

Men hvor kan vi efter din mening vi blive bedre? Giver portalen mening for dig, når du ser på den med professionelle øjne?

 

Kh.

Mikael Falck, Iværksætter af Prislabyrinten.dk

 

 

 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Det tog mig længe at finde ud af hvad jeres service egentlig koster, havde jeg stået og skulle bruge portalen til en reel forespørgsel var jet smuttet igen inden jeg havde fundet ud af hvad det reelt ville koste mig, og hvilken risiko det indebar.
Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :
tog lidt tid at finde frem til honoraret, men synes ideen er god og prisen er fair. Vi skal bruge forsikring på en varevogn i et af mine selskaber, det er den første vi skal have og gider egentlig ikke at rende land og rige rundt, for at finde den billigeste pris, så vil da overveje det.
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas og Martin


Tak for hurtigt svar. 


Vi er først klar med erhvervsprodukterne efter sommerferien. Men hvorfor ikke lade os se på dine private forhold med det samme? Hvilke betænkeligheder har du? For der må jo være en eller flere grunde til at du ikke bare går i gang.


Det var derfor vi søger feedback via Amino. 
 

Jeg har noteret mig at i begge påpeger at problemer med at finde honoraret. Vi er meget stolte af vores honorarmodel, så det er bestemt ikke meningen den skal skjules. Det står faktisk i flashen på forsiden og ellers er den 3 klik væk. Men vi tænker lige over den pointe ...


Mvh. Mikael Falck, Prislabyrinten


Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg fandt den godt i flashen til sidst, men det kræver at man sidder og stirre på den irriterende lille flashting i ret lang tid før eksemplet er fuldført. Derudover kan du have ret i at det står 3 klik væk, hvis man vel og mærket kender den korteste vej til det :)

Jeg synes i skal tænke lidt på hele opbygningen af websitet istedet, i har rigtig meget information delt ud over forskellige undersider, hvorfor ikke forsøge at lave en forside der fremhæver de 5-10 vigtigste pointer, så det er det første en potentiel kunde møder, hvis det så har fanget hans interesse så skal han nok bruge tid på at gå i dybden med sitet.


Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 993
Skrevet kl. 20:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er rimeligt styr på det private, god bank, godt forsikringsselskab, problemet er at jeg ikke aner hvem der udbyder erhvervsforsikringer, og gider egentlig ikke sætte mig ind i det, så har også overvejet en forsikringsmægler.
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Thomas og Martin.

 

Selv om du er glad for din bank og forsikringsselskab har du vel ikke noget imod at betale mindre til dem?

 

En del af vores model er at du selv vælger hvem vi må forhandle med. Så hvis du insisterer på at blive hvor du er, skal du bare vælge den bank og det forsikringsselskab og ingen andre, der hvor du fortæller os om dine betingelser til os.

 

Mht. til at bringe kundefordelene endnu tydeligere frem som Martin er inde på, vil vi se på det også. Men vi allerede en boks med 5 fordele på forsiden og vi er også inde på det med at forblive kunde hvor man  er i teksten på forsiden.

 

I må meget gerne være endnu mere konkrete i jeres kritik.

 

 

 

 

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har netop oprettet mig som bruger...

Jeg går ind for at se om I kan give mig en god pris på motorcykelforsikring, men har ikke mulighed for at vælge min forsikringstype.

Jeg kan vælge mellem: "ansvar og kasko", eller "alene kasko" hvilket på ingen måde giver mening i mit hovede, da ansvarsforsikringen er lovpligtigt, og kaskoen valgfri...

Er det mon ikke en fejl at der ikke står "alene kasko"?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-07-2007 21:21:05
Forfatter: Anders Christensen
Er det mon ikke en fejl at der ikke står ''alene kasko''?


Hovsa? :) - det kan jo ske for selv den bedste..

www.nfdesign.dk

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 04-07-2007 22:38:26
Forfatter: ITechnic
Dato: 04-07-2007 21:21:05
Forfatter: Anders Christensen
Er det mon ikke en fejl at der ikke står ''alene kasko''?


Hovsa? :) - det kan jo ske for selv den bedste..



Det kan det åbenbart - Man kan konkludere at sultne nørder laver flere fejl end mætte

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)