Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YES! Så er vi endelig klar til at byde jer velkommen. :-)

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 16:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay. Det er forståeligt - hvis blot det fungerer, er det jo helt fint. :)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 18:42

Så længe det fungerer, har vi ikke i sinde at ændre på det. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Johnsen:

Hej Christian,

Jeg kunne sagtens skrive 3 artikler,

Skriver du selv artikler?

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 18:51

Hej Thomas,

Det gør jeg ikke, nej. Jeg tager mig af kundekontakten. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Fra Skive
Tilmeldt 7. Mar 11
Indlæg ialt: 663
Fra  FoliePartner.dk Sjovegadgets.dk Skrevet kl. 19:00

Synes det er en super flot hjemmeside!;)

En ide: Man kunne lave en form for en  kort præsentation/velkomst video på forsiden?

btw. Kunne du ikke fortælle mig (evt. over PM) Hvor du har fået lavet ham manden der er på forside?:P Den character der står med en blyant.

Venlig Hilsen

Kasper

Hjælper virksomheder med at vækste igennem effektiv Facebook-annoncering.
Skal jeg også hjælpe dig?

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 19:12
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:

Hej Christian,

Jeg er nok det man betegner som en stor konkurrent, så du skal tage alt jeg skriver med et gran salt.

Først og fremmest er jeres side blevet meget bedre, når det så er sagt er jeres priser uoverskuelige.

300/timen og 150/timen - skriv hvad man kan forvente, at få for sine penge på en time.

I øvrigt tror jeg du skal revaluere om i virkelig kan nå så meget som du siger på en time, da det ligger ca dobbelt så højt som professionelle journalister.

Mvh

Eric

Hvis du vil gerne vil kunne betegne dig selv som en stor konkurrent, så vil jeg give dig et godt råd: Start med at få styr på din grammatik, for dit indlæg er spækket med fejl :-). Det foruroliger mig virkelig, at så mange her på Amino sælger sig selv som dygtige tekstforfattere, når deres tekster ikke tilnærmelsesvis lever op til det. Og det skriver jeg ikke for at sælge mig selv, men for at opfordre køberne af tekster til at bruge deres penge på de seriøse tekstforfattere her på Amino (som fx. Hans Stokholm Kjær; jeg selv påtager mig kun udvalgte opgaver). 

Fejl i dit indlæg:

1) "Jeg er nok det man betegner som en stor konkurrent, så du skal tage alt jeg skriver med et gran salt." Der mangler hele to kommaer i denne sætning. Ét efter "nok det", og ét efter "alt".

2) "Først og fremmest er jeres side blevet meget bedre, når det så er sagt er jeres priser uoverskuelige." Der skal egentlig sættes et punktum efter ordet "bedre", hvis det skal være godt sprog.

3) "300/timen og 150/timen - skriv hvad man kan forvente, at få for sine penge på en time." Der skal være et komma efter "skriv", og der skal ALDRIG være et komma foran ordet "at", hvis det efterfølges af et verbum (i dette tilfælde ordet "få").

4) "I øvrigt tror jeg du skal revaluere om i virkelig kan nå så meget som du siger på en time, da det ligger ca dobbelt så højt som professionelle journalister." Her mangler der et komma efter ordene "tror jeg". "I" (i tiltaleform) skrives med stort og ALDRIG med småt, som du har gjort. Det er der mange, der gør, men som tekstforfatter er det simpelthen utilgiveligt. Og så mangler der et komma efter ordene "så meget". Derudover skal der et punktum efter ca (dvs, ca., altså forkortelsen "cirka").

Jeg er ikke i tvivl om, at du synes, at jeg er meget negativ (og at andre sikkert også vil synes det), men hvis man køber tekstarbejde, så vil jeg til min dødsdag insistere på, at man må kunne forvente korrekt stavning og grammatik. Hvis jeg betaler en revisor for at klare mine regnskaber, så er det sgu heller ikke okay, at han får 2+2 til at blive 5, vel? :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 19:26

Hov hov Thomas... læs lige Eric's signatur:

(PS: bare rolig det er ikke mig der skriver tekster for Tekstspot.dk)

:)

... han er bare sælger lige den anden Christian (er du gal I har mange sælgere i den branche Big Smile)

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 19:31

Hej Thomas, 

Tak for input omkring grammatik osv., men nu er det altså ikke det, som denne tråd handler om. 

@Martin, 

Jeg er skam ikke sælger, men manden bag Jegskriverfordig.dk - jeg tager mig af alt, dog ikke skriveriet. Wink

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 19:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TT Tekstforfatter:

Eric aka Seiven - Tekstspot.dk:

Hej Christian,

Jeg er nok det man betegner som en stor konkurrent, så du skal tage alt jeg skriver med et gran salt.

Først og fremmest er jeres side blevet meget bedre, når det så er sagt er jeres priser uoverskuelige.

300/timen og 150/timen - skriv hvad man kan forvente, at få for sine penge på en time.

I øvrigt tror jeg du skal revaluere om i virkelig kan nå så meget som du siger på en time, da det ligger ca dobbelt så højt som professionelle journalister.

Mvh

Eric

Hvis du vil gerne vil kunne betegne dig selv som en stor konkurrent, så vil jeg give dig et godt råd: Start med at få styr på din grammatik, for dit indlæg er spækket med fejl :-). Det foruroliger mig virkelig, at så mange her på Amino sælger sig selv som dygtige tekstforfattere, når deres tekster ikke tilnærmelsesvis lever op til det. Og det skriver jeg ikke for at sælge mig selv, men for at opfordre køberne af tekster til at bruge deres penge på de seriøse tekstforfattere her på Amino (som fx. Hans Stokholm Kjær; jeg selv påtager mig kun udvalgte opgaver). 

Fejl i dit indlæg:

1) "Jeg er nok det man betegner som en stor konkurrent, så du skal tage alt jeg skriver med et gran salt." Der mangler hele to kommaer i denne sætning. Ét efter "nok det", og ét efter "alt".

2) "Først og fremmest er jeres side blevet meget bedre, når det så er sagt er jeres priser uoverskuelige." Der skal egentlig sættes et punktum efter ordet "bedre", hvis det skal være godt sprog.

3) "300/timen og 150/timen - skriv hvad man kan forvente, at få for sine penge på en time." Der skal være et komma efter "skriv", og der skal ALDRIG være et komma foran ordet "at", hvis det efterfølges af et verbum (i dette tilfælde ordet "få").

4) "I øvrigt tror jeg du skal revaluere om i virkelig kan nå så meget som du siger på en time, da det ligger ca dobbelt så højt som professionelle journalister." Her mangler der et komma efter ordene "tror jeg". "I" (i tiltaleform) skrives med stort og ALDRIG med småt, som du har gjort. Det er der mange, der gør, men som tekstforfatter er det simpelthen utilgiveligt. Og så mangler der et komma efter ordene "så meget". Derudover skal der et punktum efter ca (dvs, ca., altså forkortelsen "cirka").

Jeg er ikke i tvivl om, at du synes, at jeg er meget negativ (og at andre sikkert også vil synes det), men hvis man køber tekstarbejde, så vil jeg til min dødsdag insistere på, at man må kunne forvente korrekt stavning og grammatik. Hvis jeg betaler en revisor for at klare mine regnskaber, så er det sgu heller ikke okay, at han får 2+2 til at blive 5, vel? :-)

Dbh

Thomas

Skulle du ikke prøve at læse min signatur? - Jeg ved godt jeg laver mange fejl, og af samme grund skriver jeg ikke tekster ;)

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 19:35

Kasper Toxvig:
 kort præsentation/velkomst video på forsiden?

Hej Kasper,

Jeg vil tage det med i de fremtidige overvejelser. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen.

Side 5 ud af 5 (50 indlæg)