Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

YES! Så er vi endelig klar til at byde jer velkommen. :-)

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Tak for de positive ord!

CVR bliver sat ind nu. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Rådgiver hos Billy's Billing.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:09

Christian Johnsen:

Hej Michael,

Der står jeg under priserne, hvad prisen gælder for. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Det er desværre ikke helt nok. Og så mangler der en angivelse om det er incl. moms ?. Jeg køber selv artikler og produktbeskrivelser af og til. Men vil altid forlange en fast pris pr ord på forhånd. Hvor får man det hos jer ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 14:38

Hej Michael,

Vi har valgt at gøre det på denne måde, da det, for langt de fleste, er det mest overskuelige. 

Priser bliver altid angivet uden moms. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:05

TTW&C:
2) Intet sted paa siden kan jeg se Cvr. nr. eller lign.. Det er personligt noget jeg altid kigger efter, naar jeg finder firmaer paa nettet- uden det virker det for mig lidt "lusket" :)

Så er CVR-nummer sat ind. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:15

Da I nu er en virksomhed, der lever af at skrive artikler, og at alt er korrekt, fandt jeg lige et par fejl ved et hurtigt kig:

I starten

Det er jeres skyld, at vi bliver ved med at skrive webtekster, for uden jeres ros, vil vores motivation for at skrive hundredevis diverse tekster, ikke være den samme.

Hundredevis diverse tekster -> evt. til 'hundredevis af diverse tekster' eller hvad I har i tankerne

Ved fluebenene under "Priser":

Vi ser på muligheden for at lave intern og ekstern linkstruktur, i dine artikler.

Væk med kommaet.

I bunden

- Jo mere nøje du udfylder kravspecifikationen, jo hurtigere kan vi komme i gang med ordreren

'Jo mere nøje' lyder lidt sjovt, og ordreren skal være ordren

Det var lige et par hurtige. Ellers flot side! Held og lykke.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:19

Hej Christian, 

Tusind, tusind tak for at være opmærksom på fejlene! Det er præcis sådan nogle små detaljer, vi ser os blinde på. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:21

Hej Christian,

Jeg er nok det man betegner som en stor konkurrent, så du skal tage alt jeg skriver med et gran salt.

Først og fremmest er jeres side blevet meget bedre, når det så er sagt er jeres priser uoverskuelige.

300/timen og 150/timen - skriv hvad man kan forvente, at få for sine penge på en time.

I øvrigt tror jeg du skal revaluere om i virkelig kan nå så meget som du siger på en time, da det ligger ca dobbelt så højt som professionelle journalister.

Mvh

Eric

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:25

Hej Eric, 

Tak for de positive ord! :-) 

Jamen, som sagt før, så kan vi, alt efter emne, længde og sprog, skrive 3 artikler i timen. Grunden til, at vi siger dette, er, at vi har gjort det før - så hvorfor skulle vi ikke kunne blive ved med det? :-) 

Det er klart, at når vi skriver produktbeskrivelser, som gennemsnitligt er på 150 ord, så kan vi jo godt nå 4-5 stk. af dem på en time. Så for at sige det kort: Antal af artikler afhænger af ønsker. 

Det er jo ikke tilfældige folk, jeg har hevet ind. 2 af dem er Cand.Ling.Merc i kommunikation, en anden er uddannet forfatter, mens den tredje er i gang med at uddanne sig som journalist. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 15:29

Hej igen

Jeg vil lige give Eric lidt ret. Jeg synes, det er svært at gennemskue, hvad man får - for så vidt jeg kan se, står der ikke noget om, hvad I normalt kan nå på en time (ret mig hvis jeg tager fejl). Jeg synes godt, I kan bruge timepriser, hvis bare I skriver lidt om, hvad I normalt vil kunne nå på den tid, så kunden har en idé om det. 

Blot et par tanker.

// Christian

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 15:36

Hej Christian,

Jeg kunne sagtens skrive 3 artikler, men hvis kunden så har nogle ønsker, der gør at vi ikke kan leve op til de 3 artikler i timen, så risikerer vi også sure kunder. Derfor vil vi hellere fortælle kunden, hvad han/hun kan regne med, efter vi har læst kravene igennem. Det er jo netop derfor, at vi har lavet en kravspecifikation. 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Side 4 ud af 5 (50 indlæg)