Kanon flot side - I har rigtig mange gode ting med. Meget få ændringere efter min smag: 1. kundeudtalelser - I har lige nu kun 1 udtalelse og det er fint nok, men man kan jo dårligt nok nå at se hvad der står. den roterer vanvittigt hurtigt :P. 2. under "men hvad koster det egentlig" - Her skal man kort udfylde hvad man skal bruge og trykker derefter udfyld kravspecifikation. Synes godt her i kunne give en ca. pris for kunden, allerede før han udfylder kravene, så han i forvejen har en idé om hvor meget det kommer til at koste i alt. Så kan kunden udfylde resten og få en mere præcis pris senere. Jeg ville nok ikke gide at udfylde hele den store kravsspecifikation, hvis jeg ikke i forvejen vidste om prisen ville være i nærheden af 100 eller 10.000 kr. - Kunne bare forestille mig at i mister nogle kunder på den del. :-) Mvh Christian. |
Hensigten med siden er ikke at den skal være SEO-venlig, endnu i hvert fald. Så at menuerne har samme navn, er ikke i fokus.
Det med at menuen forsvinder, kan jeg ikke forstå. Det har jeg endnu ikke oplevet. :-)
Med venlig hilsen,
Christian Johnsen