Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor stort er hullet i hovedet??

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Er blevet meget opsat på at købe en webshop med børnetøj og gøre det til min levevej, selvom jeg har flere uddannelser bag mig, som peger i helt andre retninger. Læste i et debatindlæg den anden dag, at det ofte er mødre på barsel, som netop får sådan en (naiv) ide, hvilket oftest resulterer i et crash and burn. Jeg er på barsel og kan derfor stille mig i rækken af naive ammehjerner. Jeg kunne derfor rigtigt godt tænke mig at høre jeres erfaringer med at starte webshops op og gerne indenfor samme branche. Er det helt 'hul i hovedet' hvad jeg har gang i, eller er der muligheder??

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:42

Hvis du er dygtigere, har et mere attraktivt produkt, og brænder for det i højere grad end alle de andre mødre med webshops der sælger børnetøj, så er det kun masser af hårdt arbejde der står mellem dig og succes...
Hvis du derimod ikke har noget specielt at byde på (salgsmæssigt), så tror jeg det bliver en kamp op ad bakke. Du kan nok få det til at løbe rundt, men heller ikke mere end det. At anse det som levevej ville nok være et sats af de store i første omgang...

Et humoristisk link, der alligevel bør give lidt stof til eftertanke.... http://skaljegstarteenwebshop.dk/ 

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 00:52

Ha ha..fantastisk. Det er jo lige mig...tankevækkende hvor uoriginal man egentlig er:-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46642
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:54

Har du fast arbejde der venter efter barslen? Hvis ja, så måske du kan teste af inden du opgiver det - og måske kan du køre din webshop ved siden af - i den tidlige begyndelse

Der er bestemt nogen der kan lykkes - men vær opmærksom på, at børnetøj som overordnet er ganske hårdt konkurrenceramt - men det vil du kunne se hvis du køber en eksisterende shop, hvor du bare skal ha nogen til at se med over skulderen når du vurderer muligheder og pris for shoppen og dens omsætningshastighed o.s.v., så den del i alle fald giver god start.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 00:56

Det handler som alting om, hvorvidt man kan differentiere sig fra konkurrenterne - Parametrene kan være mange.. priser, service, udvalg mm.

Hvis du mangler leverandører af børnetøj, så send mig gerne en besked :-) 

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 01:01

Jeg har ikke et arbejde, der venter, men kan gå på halv barsel - halv selvstændig, så der er en lille (bitte) indkomst ved siden af. Tænker også, at jeg ved at købe en eksisterende webshop har noget begynderhjælp, så jeg forhåbentligt ikke behøver begå alle nybegynderfejl. Samtidigt er der jo allerede et kendskab til shoppen og derved et salg fra dag 1.

Tilmeldt 6. Sep 12
Skrevet kl. 01:08

Men hvordan differentierer man sig egentligt? Oplever at mange webshops har et meget højt serviceniveau. Og ang valg af brands, så forhandler mange jo langt hen ad vejen det samme - og det er der jo en grund til - det er de samme brands folk går efter. Derfor er det vel også farligt at gå efter et mere nichepræget udvalg, for er der et stort nok kundegrundlag til det? Kan være jeg lige sender en mail ang tøj, lyder spændende:-)

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Her er en god øvelse: Prøv i een sætning at definere hvorfor kunderne skal handle i din webshop.

Hvis du kan gøre det, uden at lyde som alle konkurrenternes slogans, så er det godt. Omvendt, hvis ikke du kan i en sætning beskrive hvorfor man skal handle hos dig, vil kunderne også have svært ved at se det.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:13

det koster tid at opstarte en webshops , er du parat til knokle der ud ad i starten dag og nat til nærmeste ingen penge i starten , for penge vælter ikke ind dag 1

har du et budget fastlagt til at opstarte siden , så kan man spare noget tid , da man betaler andre og du har derved også lidt tid til dine børn , for du vil sikkert opdage det er en meget tidskrævende opgave at drive en webshops og er mere end et 8.00-16.00 jobs mere mod et 8.00-01.00 jobs når man skal drive en webshops

har du noget unikt at byde er ikke altid nok , man skal også formidle budskabet videre

har du både tid , penge og noget unikt at byde på og derved parat kaste dig fuldt ud i dette her knokleri så gør det , men være parat på det er et knokleri

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)