Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aarhus Catering - Forslag til forbedringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har lige fået vores ny website online Århus Catering og ville høre om i har nogle forslag til forbedringer. Både med hensyn til SEO, design og komceptet i sig selv.

På forhånd tak :-)

Fra Truust
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 15
Fra  Truust Camping & Kanoudlejning Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en flot hjemmeside og dejligt overskueligt. Der var lige sneget sig en stavefejl ind under punket : emballage hvor der står Begyr - skulle nok være gebyr. Kan I ikke sætte tiden lidt langsommere ved boksen i højre side med " det siger kunderne" da man ikke helt kan nå at læse det. At få en kok ud til 350 kr. + km. kørsel lyder umiddelbart lidt dyrt, men det er måske heller ikke det I vil satse så meget på??Ellers flot hjemmeside - spændende, håber at I får succes :-)

Fra København
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1741
Fra  Marketingsmeden I/S Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Skriv nogle længere side titler, husk den må være på ca. 70 anslag. På jeres forside er titlen bare Aahurs Catering. Husk at den blive vist som overskrift i søgeresultaterne, så prøv at lav den klik indbydende :)

- Alexander Larsen 

Fra København
Tilmeldt 8. Mar 11
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes siden ser godt ud men jeg forstår ikke jeres overdrevne brug af anførselstegn og kursiv, da det let kommer til at se ud som om det er udtalelser og citater. Under punktet 'Vi tilbyder' ville jeg nok vælge at sætte det op blot med fed skrift uden kursiv og anførselstegn.

Hos mig kan man fortsætte med scrolle ned på siden langt efter den reelt set er sluttet. Det synes jeg i burde ændre.

Men ellers synes jeg da priserne virker meget fair med 350 kr/time for en kok og 250 kr/time for serveringspersonale.

Jeg skriver en blog om Københavns farligste 7-mands fodboldhold på www.drengeishorts.dk. Vi tager med glæde imod en udfordring!

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Super flot side; brugervenlig, nem og flot design - så tillykke med den.

Kan ikke se en Google Analytics installeret - måske det var værd at overveje. Den kan hjælpe med at finde eventuelle svagheder og meget andet på hjemmesiden.

Personligt savner jeg mere info under "Profil". Inden for jeres branche vil mange gerne vide, hvem der står "bagved" og her er oplysningerne for sparsomme. 

"Baggrunden for vores valg om at starte i denne branche er, at xxx xxx har arbejdet som passioneret kok/køkkenchef i flere forskellige virksomheder gennem årene og xxxx baggrund består i arbejde som tjener og bartender" Men hvilke? Jeg vil vide, hvorfra min måske kommende leverandør har deres erfaringer fra. Når det ikke nævnes specifikt bliver jeg nervøs og tænker om der er en grund til at det ikke bliver nævnt. Det vil også være fornuftigt med et godt billede af jer 2 i et køkken under "Profil".

Mvh.

Johannes


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey, hvor langtid har i " eksisteret " 
Så vil jeg lige komme med et forslag til Galleri. - Det ville være godt hvis i lagde nogle billeder ind af jeres tidligere caterings og jobs, som referencer! 

Fra København Ø
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aarhus caitering

Dejligt at se noget iværksætter ånd specielt fra gastronomi siden :-)

Jeg syntes det er en fin side, ser flot ud. men jeg syntes det er synd at i ikke har noget unikt ved jeres koncept....noget i slår jer på som de andre ikke har. der er løbene 20 -25 caitering firmaer i århus ( vidst enda inden for byskildt grænsen) det vil sige meget tung konkurence og her ville det bestemt gavne at have et unikt tiltræknings punkt ud over at lave god mad som 50% af de andre også gør. der skal ikke meget til ;-)

Jeg har selv startet caitering i århus og lavet det lands dækkende succesfuldt og til sidst solgt det . Har også prøvet tidligere år tilbage at træde helt ved siden af og gået konkurs der efter. jeg kender markedet rigtig godt og vil gerne tilbyde jer et råd eller to på vejen hvis i har nogle spørgsmål en dag ;-)

evt se min profil her på amino.

Ønsker jer alt held og lykke og en " spark røv" julefrokost sæson ;-)

med venlig hilsen

Thor andersen

Fra Roskilde
Tilmeldt 26. Feb 13
Indlæg ialt: 32
Fra  123udlejning Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis i har brug for en effektiv platform, til udlejning af jeres services, har vi lige et nyt projekt: www.123udlejning.dk, udviklet af vores professionelle team.

Her formidler vi kontakten mellem udlejere og lejere, og det er helt gratis at oprette bruger og annoncer. Hvis du opretter nu, og derefter henviser en anden udlejer, får man 14 dage som "forside-annoncør", bare husk at få den nye udlejere til at skrive en mail, hvor der står hvem de er og hvem de er blevet henvist af.

Mvh Alexander Svensson,

Projektleder for 123udlejning

http://www.123udlejning.dk/ 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)