Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Osteopati hjemmeside

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Den er sgu fin :) Stille og rolig som det allerede er blevet sagt, et par fine billeder på forsiden som er rigtig indbydende :)

Ville nok rykke både Kundeudtalelser og Bliv kontaktet endnu længere op, f.eks. op under billederne så de er lettere at få øje på. De er vel rimeligt key actions for dig? Så vidt jeg kan se, har du både de forskellige behandlingstyper placeret i selve slideshowet og under denne, så der kunne du med fordel udnytte pladsen lidt bedre :)

Nede i bunden, i footeren, ville jeg nok kigge på skriften. Kan være min Chrome der laver ged i skriften (har den det med at gøre), men det virker til at der er meget lidt luft mellem bogstaverne (ingen) i de to menuer så ville nok gøre fonten alm, altså ikke-fed så tror jeg det "letter" :)

Eller en rigtig rigtig fin og behagelig hjemmeside at komme ind på :)

Tilmeldt 14. Oct 12
Indlæg ialt: 255
Fra  Opbygning Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin side i er ved at få opbygget. På siden "om Osteopati" kunne jeg lige se at i har tilføjet et billede der ikke vises.

Hvis i evt. vil have et par råd eller flere med på vejen, så kan i læse om opbygning af hjemmeside, tekster, billeder, videoer, seo, linkbuilding og meget mere på www.opbygning.dk 

Se hjemmeside tips på opbygning.dk

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)