Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi har en webshop vi ikke selv har tid til at drive.. Derfor søger vi en...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 68
Fra  iBixen Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil du prøve kræfter med at drive en webshop. Du får ansvaret for driften og dermed del i det overskud du måtte lave,

Vi forventer at du er energisk og vedholdende. Din alder og baggrund og ikke afgørende. Blot at du er ærlig og ønsker at lære at drive en lille webshop. Vi vil naturligvis støtte dig hele vejen igennem. Også med det kedelige som moms og regnskab.

Send en PM eller skriv til kontakt@ibixen.dk og fortæl lidt om dig selv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige kontakte dig, for at høre nærmere.

/Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 68
Fra  iBixen Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle de henvendelser vi har fået ind til nu.

Vi vil lige sige at der tale om en webshop som er tænkt til at drive i fritiden. Dvs. at man leve af den uden anden indkomst.

Så en der vil prøve kræfter med en lille webshop ved siden af arbejde eller studie vil være fint.

De bedste hilsner

iBixen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Får man hele overskuet eller deles det med dig/jer?:)

Fra Aarhus
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 481
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jjeg har skrevet til jer, men har ikke fået svar tilbage :-)


Mvh
Kasper

Jeg arbejder til daglig med wordpress webshops og driver mine egne affiliate sider.

Tilmeldt 8. Apr 12
Indlæg ialt: 68
Fra  iBixen Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Til Jakie:

Tanken er at vedkommen får hovedparten af nettooverskuddet samt evt. ejerandel i ved en kommende værditilvækst.  Det nærmere aftaler snakker vi om.

Til Kasper:

Jeg sender med det samme en PM:

Fra Køge
Tilmeldt 17. Jun 09
Indlæg ialt: 64
Fra  Poda Hegn A/S Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Har sendt en mail...

Hjemmesidevedligeholdelsesafdelingen hos Poda Hegn

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg læser ovenfor synes jeg i lægger op til at at det er en bi indtægt. Mangler der et "ikke" så det skulle være at man ikke kan leve af den....... ?

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil umiddelbart synes, at der er en mængde problematikker gemt i jeres oplæg

Jeg tænker ... beskatning af overskud/vederlag (hvornår er det overskudsdeling, hvornår er det løn, skal der afregnes AM-bidrag?), hvem har ansvar for momsindberetning, andre juridiske forhold etc. Alt efter hvad der ligger i aftalen - hvis det er et reelt ejerskab, så skal der jo laves et i/s el.lign. Og hvis der er som konsulent eller funktionærlignende ansættelsesforhold, så er der en række formalia, som skal være på plads. 

Det findes der bedre personer end mig til at svare på, men jeg hejser lige flaget for jer.

Det lyder tilforladeligt, men jeg er bange for at det hurtigt kan blive meget omstændeligt. Eller dyrt. Eller begge dele.

Venlig hilsen
Ole 

Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 14:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man kommer ud over det praktiske, er dette helt klart en god mulighed for nogle af dem der sidder derude, som har lyst til at prøve, alt hvad der er omkring at styre en webshop, uden at skulle poste en masse penge i det :)

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)