Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger I en engageret og initiativrig praktikant?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle selvstændige og iværksættere!

Søger I en engageret og initiativrig praktikant?

Jeg hedder Kasper Hansen og jeg studere markedsføringsøkonom på erhvervsakademiet Lillebælt i Odense.  i forbindelse med mit studie skal jeg på 4. semester, fra midten af januar og 3 måneder frem, i praktik ved en selvvalgt virksomhed.

Under min uddannelse har jeg under 2 -3 semester haft mulig for, at have et valgfag. Der har givet mig et speciale indenfor entreprenørskab. Desuden bygger min uddannelse på marked, strategi, innovation, konkurrence mm.

Om mig selv kan jeg fortælle jeg er en fyr på de 24 år, jeg blev færdig uddannet på STX i 2008 på Vestfyns gymnasium. Jeg har herefter haft nogle sabbatår, tjent penge og været ude og rejse. Jeg er en hårdtarbejdende, positive og engageret person, der tager mine opgaver utrolig seriøst og altid møder velforberedt op.

Jeg kan tilbyde en ulønnet praktikperiode på 3 måneder med start i januar 2013. Under praktikantforløbet skal jeg skrive en hovedopgave i forbindelse med studiet – denne skal omhandle en problemstilling, virksomheden står overfor. Problemstillingen kan vi både udforme sammen, eller det kan være en, I som virksomhed i forvejen tumler med.

I er velkommet til at kontakte mig efter flere oplysninger på

Email: knybro1234@hotmail.com

Eller skrive et indlæg herunder. :)

Venlig hilsen

Kasper Hansen

Tilmeldt 25. May 12
Indlæg ialt: 95
Fra  Drie.dk Skrevet kl. 19:47

Lyder spændende! Held og lykke med det hele :-)

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:52

Mange tak :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)