Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Samarbejdspartnere søges ..

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger partnere til alt indenfor webservice. Dvs. produktion af hjemmesider, opsætning af WP/Joomla o.lign. samt udarbejdelse af logoer og tekster til web, SEO mv.

Er du god til salg og markedsføring, hører jeg også gerne fra dig.

Det er nok de færreste der kan alt dette, og derfor hvis du bare kan og har lyst til at prøve noget af ovennævnte høre jeg gerne fra dig. Jeg tænker at vi driver forretningen i fællesskab.

Lad mig endelig høre fra og og fortæl hvad du kan.

Send en PM eller skriv til frontweb@forum.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:51

frontweb:
Lad mig endelig høre fra og og fortæl hvad du kan.

Hvis du ønsker respons på sådan et indlæg er det jo nok mere relevant at fortælle hvad DU kan og hvem du ER, og hvad du forventer en eventuel partner kan forvente ved et samarbejde med dig...

Tilmeldt 10. Oct 12
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:20

Jeg kan skrive nogle tekster, lave logoer og lidt web.

Jeg kan se at der er flere inde på Amino som enten skal skrive tekster, er gode til WP og andre open source blog/cms systemer, webdesgin mm., og jeg er ved at have et site klar hvor vi kan sælge det vi hver især er gode til.

Dvs. at det ikke er mig der skal drive det alene, men at den der byder ind med en opgave får den fulde indtægt med fradrag af aftale driftsomkostninger.

Tilmeldt 26. Feb 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 18:07

Lyder spændende. Kan man så sætte fx. nogle opgaver til salg på siden og bliver der lavet en skriftelig aftale inden?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)