Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømmer du om Fed Blog?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og overvejer at tilbyde aminoer en håndlavet løsning - gratis: (og ville lige høre om det er noget, som kunne være interessant for jer)

En Wordpress blog på dit eget domæne. Temaet (skabelonen) udvalgt af dig selv.
Jeg optimerer den til søgemaskinerne og tilmelder den diverse kataloger.

Wordpress er efter min og de flestes mening den bedste og mest fleksible blog, som findes. Den kan desuden optimeres rigtigt godt til søgemaskinerne.

Måske er der folk derude, som drømmer om og faktisk kunne skrive løs og få et kæmpe publikum, hvis bare de fik lidt hjælp til at installere, tilpasse og optimere bloggen fra starten plus lidt løbende tips til optimal anvendelse?

Jeg forestiller mig at tage mig betalt via et Google Adsense reklamefelt i bloggen plus et par links til mine sider.

Tror I der er et marked for den slags?
Kan jeg mon finde nogen, som faktisk kan skrive en succesfuld blog, eller vil jeg spilde min tid med denne slags delt risiko?

Hilsen Anders

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra København
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 380
Skrevet kl. 22:08
Det lyder bestemt interssant - men ved nu ikke lige om jeg tror der er et direkte marked for det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:52
Nu kender jeg ikke så meget til sådan noget blog noget, men er wordpress ikke netop lavet for at selv de helt grønne på området kan sætte en blog op hurtigt og nemt ?......   hvis det er sandt så ved jeg ikke helt hvad din rolle skulle være i det, andet end set fra dit synspunkt du får lidt reklame.... og det vel de færreste blogs som er godt besøgt, så ved ikke helt hvad du ville få ud af det !!
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 23:09
>Det lyder bestemt interssant - men ved nu ikke lige om jeg tror der er et direkte marked for det.
Et marked er måske også så meget sagt. Jeg sad blot og spekulerede på om et par superskribenter derude sad og rodede med en dårlig blog eller hold sig tilbage fordi de ikke havde en blog.

>Nu kender jeg ikke så meget til sådan noget blog noget, men er wordpress ikke netop lavet for at selv de helt grønne på området kan sætte en blog op hurtigt og nemt ?......  
Wordpress er ikke svært, men der er masser af folk, som gerne vil spinge over ting som oprettese af domæne og webhotel, download og upload med FTP, konfiguration af configfiler, udskiftning af tema, redigering af tema i php, ændring af robots.txt, installation af de rigtige plugins og så læs og forstå af en eller flere af de mange guider om at søgemaskineoptimere en wordpress blog.
Det er absolut ikke svært, men der er sikkert folk derude, som hellere vil bruge tid og talent på andre ting.

>og det vel de færreste blogs som er godt besøgt, så ved ikke helt hvad du ville få ud af det !!
Du kan sagens have ret i den side af sagen. Jeg tror heller ikke at der er mange velbesøgte blogs i Danmark. Men mon ikke en af de helt store grunde er, at mange af de bedste blogs ikke er optimerede til søgemaskinerne, og derfor ikke dukker op i søgeresultaterne, når folk googler efter emnet for bloggen?

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:21
Jo du har sikkert ret, kender ikke så meget til det, det eneste som intressere mig er om det ser godt ud ;-)  alt andet skal der nok eksperter til, så det kan da godt være du kan få en lille forretning ud af det, selvom jeg ville mene at få fat i nogle af alle de eksisterende gode blogge og optimere dem, eller ja.... kan ikke helt forstå din forretnings ide i det. Måske fordi jeg ikke kender nok til det at blogge og hvordan den verden er skruet sammen :-)

Fra Aars
Tilmeldt 15. Apr 06
Indlæg ialt: 602
Skrevet kl. 23:31

Wordpress er ikke svært, men der er masser af folk, som gerne vil spinge over ting som oprettese af domæne og webhotel, download og upload med FTP, konfiguration af configfiler, udskiftning af tema, redigering af tema i php, ændring af robots.txt, installation af de rigtige plugins og så læs og forstå af en eller flere af de mange guider om at søgemaskineoptimere en wordpress blog.

Det er jo absolut det der er essensen - og det jeg ikke gider. Jeg har kigget på WordPress, men opgav på grund af en kombination af tidsmangel og manglende lyst til de tekniske detaljer. Så jo, jeg kunne være en potentiel "kunde". Jeg er såmænd ikke i tvivl om, at jeg kunne blogge så andre havde lyst til at læse med, mere om jeg har tiden til at få det gjort.

Men jeg syntes din idé er god, og om ikke andet så skal du da helt klart prøve den af. Din eneste omkostning for at finde ud af om der er "kød på benet", er jo nogle få timer...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)