|
Har netop læst om det danske rejsebureau, Hannibal & Marco, der åbner et bureau i "Second Life". Kunne du forestille dig din virksomhed åbne en fillial i den virtuelle verden? |
Markedsføring; business i "Second Life"
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
|
Jeg har da en filial i Second Life. Men husk, at det kræver tid at være i Second Life! |
|
hvordan laver man en "butik" i second life.. hvad koster det ? Er der mange kunder ? |
|
Du behøver ikke at eje "jord". Du behøver heller ikke at kunne "bygge". Man kan købe alt hvad man har brug for af bygninger, møbler mv. Gå fx til www.slexchange.com h man kan købe alt! Nu ved jeg ikke hvad din butik skal indeholde. Du kan selvfølgelig købe varer og videresælge. Du kan også selv designe og skabe varer. det er lidt mere indviklet. Jeg selv holder møder i SL, og jeg har et kontor, som mest er tomt, og hvor man kan se hvad jeg laver. Jeg er lidt speciel fordi jeg rådgiver om brug af sociale medier - som blogs, wikis og Second Life! Derfor er det ret naturligt, at jeg også er i SL. |
|
Men seriøst.. vil da se hvad det kan betyde for mine andre aktiviteter at være i SL verdenen... MVH |
Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
Bliv gratis medlem