Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Level up i XP - Men websitet er ikke fulgt med.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har en hjemmeside med tutorials, forum, artikler og nyheder, der handler om computer grafik. Eller mere specifikt 3D grafik som vi kender fra pixar film/special effects osv.

Siden har staaet stille i ca. 1 aar. Naesten. Og det er jeg ked af men jeg har haft utrolig travlt. Paa trods af det har jeg stadig ca. 300 besoeg om dagen, 600.000 views paa youtube, 3000 subscribers, 700 brugere osv. Saa jeg foeler stadig der er gang i siden og trafikken. Jeg svarer os tit paa emails fra brugere der spoerg om diverse ting.

Link: http://poly-face.com

Fokus paa siden har vaeret at lave gode dybdegaaende tutorials.

Naar jeg kigger paa det hele nu, syntes jeg at jeg har proevet at goere for mange ting paa en gang. Med baade artikler, tutorials, forum osv. Da jeg er en person er det nok bedre at fokusere paa et mindre omraade og goere det godt. Jeg har ogsaa lavet siden fra bunden selv. Hvilket var et stort arbejde. Personligt er jeg kommet meget laengere, jeg har faaet nogle ting paa mit CV, og en masse erfaring, mine kvalitets krav er ogsaa blevet hoejere, og jeg syntes faktisk nogle af de gamle videoer er daarlige.

Min plan er saa at fokusere paa kun tutorials, som jeg vil dele op i gratis tutorials, og koebe tutorials.

Gratis: jeg vil goere dem korte, saa de er hoejst 15 min lange, og jeg vil proeve at goere dem saa simple at forstaa som muligt, hvor de foer godt kunne vaere 45 min, og vaere meget tekniske. De skal vaere saadan man gerne vil have mere, men stadig foele man foer noget godt ud af dem. Her vil fokus vaere teoretisk viden, forstaaet paa den maade at jeg forklaere og viser hvordan man goer, men hopper frem og viser det meget hurtigere end det ellers ville blive gjort. Disse videoer skal udkomme ugeligt/hver 14 dag.

Koebe: De skal vaere dybde gaaende og beroere nogle emner som jeg ellers ikke vil komme ind paa eller uddybe nogle tidligere emner. Det skal vaere for folk der gerne vil blive rigtig dygtige. Og det skal give baade teoretisk viden og praktisk viden. Disse videoer skal udkomme hver maaned/hver 6. uge.

En ide jeg har er ogsaa at lave en kort e bog, som folk kan faa via at tilmelde sig min mail liste. For paa den maade at faa en stor gruppe af folk jeg kan sende tilbud/nye videoer ud til hver uge eller maaned.

Men ulempen ville vaere siden nok skal laves om, saa de unoevendige ting bliver cuttet fra, som vil sige jeg mister nok links paa at sider linker til doede links, og at det hele pludselig er forandret. Derudover vil jeg fjerne reklamer fra min side, og nok ogsaa mine videoer fordi de er irreterende og jeg vil gerne give folk en god oplevelse med siden. Det gode her er at siden kan faa et nyt og bedre design

Jeg regner med at bruge en wordpress fordi de vil vaere lettere for mig at administere og jeg behoever hoejst sandsynligt ikke kode noget selv.

Saa konklussion er at give godt gratis og kort indhold til folk, som goer at nogle af dem forhaabenlig gerne vil koebe et produkt der er en laengere og mere dybdegaaende video.

Mit spoergsmaal: Lyder dette som en god ide? Hvordan kan jeg finde ud af det er en god ide? Jeg har set andre sider goere det samme, derfor taenker jeg umiddelbart det er vaerd at proeve. Jeg syntes det kunne vaere en sjov udfordring og samtidig goere det mere simpelt for mig selv da jeg kun fokusere paa en ting. Alt input er meget velkommen.

Link til en godt eksempel: http://www.ctrlpaint.com/ 

Ps. Undskyld det lange indlaeg :)

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:11
Hej Dennis,

Jeg har siddet med Lightwave 3D så længe, at det nærmest er sørgeligt! :)) Måtte dengang finde ud af ALTsammen selv...

I forhold til mig, så synes jeg at du skal klø på! Hårdt :) der er brug for sider som din...! Så alle der har lyst til at gå ned ad den vej, kan få lidt hjælp i startfasen... :)

- smid dog noget adsense eller lign. op, så du kan tjene lidt på det ved siden af også? :)

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:09

rigtige flot side du har fået lavet her http://poly-face.com

der er rigtige mange gode informationer på siden , så forsæt den gode vej du er på vej ud ad

social medie der savner jeg google plus på siden så jeg kunne plus like denne her gode hjemme side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 10:34

Jeg indser nu mit oeverste indlaeg er blevet ret rodet, det sker tit jeg bare kaster mig ud i ting, hvor jeg egentligt lige burde tage et ekstra kig paa det inden det store internet opsluger det.

Mehmet:

Tak skal du have :) Der er faktisk adsense paa baade siden og ogsaa min youtube channel, saa tjener en lille sjat. Men super fedt at faa et klap paa skulderen.

Mikael:

Mange tak, det er super fedt at faa af vide. Specielt fordi jeg har fulgt meget med paa siden linjen af amino, og det virker som om du altid har noget fornuftigt at sige, og ved hvad du snakker om. Saa tak.

Planen:

Jeg vil opdatere siden, laere af det jeg har gjort end til videre, og smide en "beta" version ud, som jeg kan vise folk her, og faa noget feedback, det tror jeg er nemmere at forholde sig til, og jeg kan evt. faa noget mere konkret feedback paa tingene.

3D Artist Dennis Jensen - Online Demo Reel og Portfolio

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)