Hej Aminoer.. (Har manden til opgaven, søger blot ideer) Jeg har lige ændret firmanavn og nye serviceydelser og skal derfor igang med at omdele flyers på ny :) mine gamle flyers fik jeg at vide var alt for dystere og triste (sort/blå) og der var for meget info på dem...ja de gav heller ikke den bedste respons.. Jeg vasker vinduer op til 10 meter samt facader. udover dette tilbyder jeg algebehandling af tage og fliser.. Tanken er jeg vil lave et godt tilbud på algebehandling af tage på denne flyers, evt også fliser min tanke er lys baggrund med lidt vand som på min hjemmeside, så lidt tekst og måske før/efter billeder af sådan en behandling. Har i ellers nogen gode ideer til en ny flyers der er lys og ren og fortæller vi netop laver service der gør ting nye og rene :) str på flyers regner jeg med A5 På forhånd tak /Mikkel |
Hej.
Det er meget nemt. Gå ind på Vistaprint.dk og lav dem som du vil have dem. De første er som regel gratis. Du er vel klar over at der skal være tørvejr i mindst 3 dage efter du har algebehandlet et tag ?. Og det må ikke fryse. Så måske lidt for sent for den slags i år.