Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flyers design/ideer

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer..      (Har manden til opgaven, søger blot ideer)

Jeg har lige ændret firmanavn og nye serviceydelser og skal derfor igang med at omdele flyers på ny :)

mine gamle flyers fik jeg at vide var alt for dystere og triste (sort/blå) og der var for meget info på dem...ja de gav heller ikke den bedste respons..

Jeg vasker vinduer op til 10 meter samt facader. udover dette tilbyder jeg algebehandling af tage og fliser..

Tanken er jeg vil lave et godt tilbud på algebehandling af tage på denne flyers, evt også fliser

min tanke er lys baggrund med lidt vand som på min hjemmeside, så lidt tekst og måske før/efter billeder af sådan en behandling.

Har i ellers nogen gode ideer til en ny flyers der er lys og ren og fortæller vi netop laver service der gør ting nye og rene :)

str på flyers regner jeg med A5

På forhånd tak

/Mikkel

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 15:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det er meget nemt. Gå ind på Vistaprint.dk og lav dem som du vil have dem. De første er som regel gratis. Du er vel klar over at der skal være tørvejr i mindst 3 dage efter du har algebehandlet et tag ?. Og det må ikke fryse. Så måske lidt for sent for den slags i år.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 15:54

Vistaprint er ikke lige det jeg søger :) men tak for buddet..

I forhold til algebehandling har jeg været i dialog med flere der behandler tage og producenter så har helt styr på hvornår og hvad jeg skal for at have optimale forhold, men tak for tanken ;)

/Mikkel

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 480
Fra  Onlinetryksager Skrevet kl. 22:24

Hej Mikkel

Jeg kan tilbyde dig et design + 2500 stk A5 flyers leveret hos til 1500,00 ex moms

Send mig din tekst og grund ide

du kan kontakte mig på 2120 7133

Mvh

Thomas Nielsen

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 22:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

seriøst læser i nogensinde emnet inden i spammer tråde med reklamer?

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 05:17

Hej Michael

Du har desværre helt ret :( det er lidt træls når det første man ligger ud med er at skrive jeg har fundet en til opgaven.. men kun søger inspiration..

ved hvor jeg ikke vil have lavet henne, det giver mig dårligt signal med denne type markedsføring, alt for massivt og pressende..

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 08:54

Jeg tror faktisk du er på helt rette spor med dine tanker, jeg tror det vigtigste for dig er at vælge et hovedbudskab - her algebehandling.

Når jeg laver flyers har jeg altid dette i baghovedet:

- Gode billeder

- Lidt fræk overskrift der giver blinkfang

- Kort forklarende tekst

- Gerne statements (f.eks. Få det lavet nu, og dine fliser er flotte til foråret. osv.)

- Nemt at finde kontakt informationer

Selvom du har valgt et hovedbudskab kan du sagtens, fortælle lidt mere om dig selv og hvad dit firma laver i f.eks. bunden af en flyer. Men gør det kort og præcist :)

Ang. farvevalg ville jeg også holde mig til farverne på din hjemmeside (undtagen de grønne farver i bunden, de står godt nok skarp i kontrast med de andre farver :)  )

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 09:02

Hej Jesper 

Tak for dit syn på sagen :)

Når du siger fræk overskrift, har du så en ide ? jeg er selv til tider lidt for grov/provokerende og skal helst ikke støde nogen :)

Jeg regner med denne flyers bliver med et godt tilbud så folk får noget call to action..

Iøvrigt den mega irriterende grønne linie i bunden er vi helt enig om er noget hø, men kan ikke lige få den væk

Fra odense
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 359
Fra  waterevents.dk Skrevet kl. 12:08

hvad med noget i stil med:

"har du forkælet dit tag for nylig?

- få algebehandligt dit tag til byens bedste priser. forlænger levetiden og ser brandgodt ud!"

ps. Jeg vasker dine vinduer gratis inden jeg går ;-)"

måske det skal omskrives lidt, men det gir kunden en grund til hvorfor de skal algebehandle på en frisk måde, og ved at give en gratis vinduesvask får du måske vedvarende vindues-kunder :-)

Kan du gå på vandet? www.waterevents.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 156
Fra  Schlebaum.dk Skrevet kl. 14:04

Synes faktisk at Michaels idé er ret fed :)

Det kan også være noget med:

"Er du træt af at have et grønt tag?" (kunne jo også være fliser)

"Tabt kampen mod algerne? - Vi kommer og vinder den"

Kan se du har fået den grønne til at blive blå på din side - ser brand godt ud :)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)