- Jeg er24 år -Jeg har 3års erfaring inden forwebudvikling -Jeg har enbachelori softwareudvikling -Jeg studererfor minkandidatgradi erhvervslivet -Jegharet studiejob hosen anonymvirksomhed (web-udvikling), somIT-studerende ogjegfår omkring150kr/time +feriepengeog ingenpension.
Jeg var lige tilbudt et jobhos Mærsk.Studentstillingi business administration. Det lyder super spændende og jeg er ret traet af min job.
Mit jobstabilitetmedmitnuværende jobervirkelig god, menhvis jeg gårjegkanikkekomme tilbage.
ErMærsket godt stedat arbejde?Hvordan erløn / pension / feriepenge? Hvad med job stabilitet og karierre muligheder?Kanjegkan få en bedrepakkeendmit jobnu?
Uden at have det store kendskab til deres arbejdsforhold, så er jeg ret sikker på det ser godt ud at have som reference på sit CV.
Så hvis du er træt at dit job: Go for it.
Er det godt som reference? Helt ærligtjegved ikke noget ommaersk. Jeg vil gerne skifte fra udvikling til en mere "business oriented" karriere. Jeg er super træt af alt det med programmering, design etc.
Er det en strammiljøellermere afslappet.Jakkesætellert-shirt+jeans?
Er det godt som reference? Helt ærligtjegved ikke noget ommaersk. Jeg vil gerne skifte fra udvikling til en mere "business oriented" karriere. Jeg er super træt af alt det med programmering, design etc.
Det er uden tvivl supergodt at have på sit CV - der er stor respekt fra mange omkring den virksomhed.
Rune89:
Er det en strammiljøellermere afslappet.Jakkesætellert-shirt+jeans?
Uden at skulle spille alt for klog på det område, så tror jeg de har en form for "dresscode" som nok gør at du skal være ret pænt klædt.
Alt afhænger af hvor du skal være, men generelt skal du nok forvente en vis formalitet i beklædningen.
F.eks. Har jeg hørt fra mine kollegaer, som har været på esplanaden og revidere, at det hedder jakkesæt og slips og fastlagte farvekode for slips/skjorte mv., men det er jo så også hjertet af imperiet :)