Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Student Job hos Maersk Oil

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle
Jeg har et stort problem.

- Jeg er 24 år
- Jeg har 3 års erfaring inden for webudvikling
- Jeg har en bachelor i softwareudvikling
- Jeg studerer for min kandidatgrad i erhvervslivet
- Jeg har et studiejob hos en anonym virksomhed (web-udvikling), som IT-studerende og jeg får omkring 150kr / time + ferie penge og ingen pension.

Jeg var lige tilbudt et job hos Mærsk. Student stilling i business administration. Det lyder super spændende og jeg er ret traet af min job.

Mit job stabilitet med mit nuværende job er virkelig god, men hvis jeg går jeg kan ikke komme tilbage.

Er Mærsk et godt sted at arbejde? Hvordan er løn / pension / feriepenge? Hvad med job stabilitet og karierre muligheder? Kan jeg kan få en bedre pakke end mit job nu?

Mange tak!

MVH

Rune Jensen

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:08

Uden at have det store kendskab til deres arbejdsforhold, så er jeg ret sikker på det ser godt ud at have som reference på sit CV.

Så hvis du er træt at dit job: Go for it.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:13

Jeg har flere venner i Mærsk og de har det bestemt godt i jobbet samt lønmæssigt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Skrevet kl. 15:22

Thomas:
Uden at have det store kendskab til deres arbejdsforhold, så er jeg ret sikker på det ser godt ud at have som reference på sit CV.

Så hvis du er træt at dit job: Go for it.

Er det godt som reference? Helt ærligt jeg ved ikke noget om maersk. Jeg vil gerne skifte fra udvikling til en mere "business oriented" karriere. Jeg er super træt af alt det med programmering, design etc.

Er det en stram miljø eller mere afslappet. Jakkesæt eller t-shirt + jeans?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 15:25

Uden selv har været i mærsk mener at have hørt flere steder at det er ret formelt.

Men du får en af bedste linjer på dit CV ved mærsk :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:33

Rune89:
Er det godt som reference? Helt ærligt jeg ved ikke noget om maersk. Jeg vil gerne skifte fra udvikling til en mere "business oriented" karriere. Jeg er super træt af alt det med programmering, design etc.

Det er uden tvivl supergodt at have på sit CV - der er stor respekt fra mange omkring den virksomhed.

Rune89:
Er det en stram miljø eller mere afslappet. Jakkesæt eller t-shirt + jeans?

Uden at skulle spille alt for klog på det område, så tror jeg de har en form for "dresscode" som nok gør at du skal være ret pænt klædt.

Tilmeldt 30. Jul 12
Skrevet kl. 15:35

Ok, nu jeg er 100% overbevist, jeg tager jobbet!

Tak alle :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:37

Godt gået :) Og held og lykke med det :)

Fra Birkerød
Tilmeldt 29. Apr 11
Indlæg ialt: 1202
Skrevet kl. 23:49

Alt afhænger af hvor du skal være, men generelt skal du nok forvente en vis formalitet i beklædningen.

F.eks. Har jeg hørt fra mine kollegaer, som har været på esplanaden og revidere, at det hedder jakkesæt og slips og fastlagte farvekode for slips/skjorte mv., men det er jo så også hjertet af imperiet :)

Statsautoriseret revisor - København

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)