Hej alle Mange tak! MVH Rune Jensen |
Uden at have det store kendskab til deres arbejdsforhold, så er jeg ret sikker på det ser godt ud at have som reference på sit CV.
Så hvis du er træt at dit job: Go for it.
Hej alle Mange tak! MVH Rune Jensen |
Uden at have det store kendskab til deres arbejdsforhold, så er jeg ret sikker på det ser godt ud at have som reference på sit CV. |
Jeg har flere venner i Mærsk og de har det bestemt godt i jobbet samt lønmæssigt. |
Er det godt som reference? Helt ærligt jeg ved ikke noget om maersk. Jeg vil gerne skifte fra udvikling til en mere "business oriented" karriere. Jeg er super træt af alt det med programmering, design etc. Er det en stram miljø eller mere afslappet. Jakkesæt eller t-shirt + jeans? |
Uden selv har været i mærsk mener at have hørt flere steder at det er ret formelt.
Men du får en af bedste linjer på dit CV ved mærsk :) |
Det er uden tvivl supergodt at have på sit CV - der er stor respekt fra mange omkring den virksomhed.
Uden at skulle spille alt for klog på det område, så tror jeg de har en form for "dresscode" som nok gør at du skal være ret pænt klædt. |
Ok, nu jeg er 100% overbevist, jeg tager jobbet! Tak alle :) |
Godt gået :) Og held og lykke med det :) |
Alt afhænger af hvor du skal være, men generelt skal du nok forvente en vis formalitet i beklædningen. |
Statsautoriseret revisor - København