Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

2 affiliate-sites sælges.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hello,

Jeg har et par side jeg måske godt kunne beholde, men min fremtid byder på udfordringer af lidt større karakter, så jeg vil egentlig gerne have dem sendt videre i systemet. 

Insektspray.dk

I slutningen af maj fik jeg en relativt fin idé, som jeg desværre rykkede for sent på og derfor gik glip af en (muligvis) god sommerindtjening. 

Jeg købte domænet Insektspray.dk, men var for langsom til at komme i gang til, at jeg nåede at få noget ud af siden denne sommer. Det eneste jeg har gjort, er at købe et par tekster (af svingende kvalitet), linkbuildet lidt og ellers bare ladt den være.

Når man sælger et website er det jo kotume at skrive lidt om, hvor stort potentiale siden har (he he), så det må jeg hellere gøre: 

Insektspray.dk ligger #2 på 'insektspray', men det er særligt på 'myggespray', jeg kunne forestille mig, at der er gode muligheder for at tjene penge om sommeren. Her ligger siden #4 på Google

Siden har haft 540 unikke besøgende siden 1. juni, men som sagt, kom jeg nok for sent i gang til at få glæde af sommeren - det tror jeg i hvert fald. 

Digital-Fotoramme.dk

En klassisk affiliate-side med et godt domænenavn, der blev købt for knap 2 måneder siden. Digital-Fotoramme.dk er den klassiske historie om en idé, der blev sat i livet, men ikke fulgt til dørs (af mig). 

Den har en placering på side 2 (#19) ved Google-søgning på 'digital fotoramme' - uden den store indsats fra min side. Derudover #7 på det 'mandelgave idé', der muligvis vil skabe lidt salg om et par måneder.

Besøg: 74 siden 12. august.  

Priser:

Jeg har ikke låst mig fast på priserne, så hvis du er interesseret, kan du sende mig en PM med et bud (enten for en enkelt eller begge sider).

Højeste bud i morgen kl 18 'vinder'.

Have a nice day :) 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 14:36

Jeg burde måske lige have skrevet indtjeningstallene (er jeg blevet gjort opmærksom på pr PM): 

Digital-Fotoramme: 0,-

Insektspray.dk: 146,40,- (udelukkende på AdSense).

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 15:18

I alt er der 320 søgninger på insektspray og myggespray til sammen om måneden.  CPC ligger på 1.37 på myggespray og 3.28 på insektspray.

Bare lige til de dovne.

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:27

SEOFreak:

I alt er der 320 søgninger på insektspray og myggespray til sammen om måneden.  CPC ligger på 1.37 på myggespray og 3.28 på insektspray.

Bare lige til de dovne.

Sikke en service :-)

Tak skal du have. 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)