hej går og kigger lidt rundt på nettet, om man kan finde et gratis program til at sidde og hygge sig med og lave hjemmesider Med det hele på.??? Håber nogen som kan hjælpe med det |
Tænker du på sådan noget som Wordpress?
hej går og kigger lidt rundt på nettet, om man kan finde et gratis program til at sidde og hygge sig med og lave hjemmesider Med det hele på.??? Håber nogen som kan hjælpe med det |
Tænker du på sådan noget som Wordpress? |
Tror du er nød til at være lidt mere specifik ... |
ja det gør jeg men er det noget man selv kan lave og sidde med eller er det eksperter der skal til hvis ja tror i så 15000 kan man få en god side for?? |
Hvilke program? :) der findes 1-2000 forskellige programmer... Men du mener nok: hvilken cms... :) Hvis du er parat på at bruge 15.000,- på en wordpress side, så synes jeg at du skal oprette en opgave inde på freelancer... :) - du kommer pænt langt med 15.000,- og wordpress inde på freelancer :) Vh. Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
jamen mit mål er jo som sagt at få lavet en web-shop men jeg er bare typen der skal ha alt parat og klar inde jeg går igang så jeg sikker på det plus så har jeg vil spare ca 30.000 til 40.000 kr op til at starte med at købe ting plus at få lavet en hjemmeside |