Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ide til niche affiliate side

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Da det er meget nemt at blive gift i Danmark i forhold til mange andre lande, kommer der en del fra udlandet til Danmark for at blive gift. Så her er en ide til niche affiliate side jeg deler med jer andre. Det er at lave en side på engelsk og måske andre sprog, med en guide og henvisninger til myndigheder, hvis man vil giftes i Danmark. kan ikke rigtig finde en side der gør som denne ide, så måske kunne det på sigt kaste lidt penge af sig, hvis man begyndte?

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 08:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Køleskab.

Hvordan ville du tjene penge på det? :)

- Med ads? "der går en rum tid, før du tjener 5 kroner på det, vil jeg sige" :)

Og det er ikke noget jeg ville kalde for affiliate? :) En info-side måske... Men ikke affiliate...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Sæby
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 260
Fra  Happydays A/S Skrevet kl. 08:47

Ideer til hvad der kunne indbringe lidt affiliate $$

• Overnatnings søgemaskine.
  • International smykkebutik - sælge vielsesring.
  • Interflora (eller lignende)
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Soare.dk Skrevet kl. 08:51

brudekjoler, booking af hotel eller kro ophold, fotograf (Hvis der findes affilaite inde for det?), hvad jeg lige kunne komme på, men ligger hjernen i blød;)

Professionel tekstforfatter. Vil du indgå et længere samarbejde, tilbyder jeg at skrive 10 gratis tekster inden vi begynder, så du kan bedømme kvaliteten.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 08:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kunne også vinkle sitet på de mange thaier, ukrainere og russere der hvert år kommer til Danmark og bliver gift med mændende her. Så kan du tjene penge som affiliate til ægtepagtsadvokater (de vil alle sammen have særeje).

Idéen er rigtigt god og ikke set før. Jeg synes du skal gøre det :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)