Hej Aminoer Jeg skal have lavet en aftale med Nets for at kunne modtage dankort osv. Jeg har hørt at man skal stille med en bankgaranti på 25.000,- for at blive godkendt - er det korrekt ? Jeg har også hørt at personer i RKI ikke kan få en aftale - er det korrekt ? Skal de have regnskabet at se ? Sgu da svært at vise et positiv regnskab efter blot 1,5 år som fuld selvstændig ! Er Nets de eneste udbyder der tilbyder dankort, Visa , Visa Elektron osv betalinger eller hvad ? Er det strengt nødvendig at have de rene dankort betalings muligheder ? Hvilke aftaler har i med jeres system ? Hvilke krav forlanger Nets helt præcis for at man kan få aftalen ? Stiller alle de her spørgsmål for at jeg syntes godt nok det er en dyr spøg hvis de ikke godkender en - så er pengene åbenbart tabt ! Håber der er nogel venlige sjæle der vil bekræfte elelr afkræfte de rygter jeg har hørt ! Syntes ikke jeg kan finde deres præcise krav nogle steder på nettet ! Har planer om flere webshops men skal man så ansøge for hver webshop ? Selv om det generelt er de samme varer der sælges - blot navnene ikke er ens ? Det var vist alle mine frustrationer i denne jungel. Shoppen er opbygget i wordpress - hvad er jeres mening om dette system ? Kenn Bo |
Har du fået undersøgt Euroline ?