Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Indløsningsaftale betingelser og krav fra Nets

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Nykøbing MORS
Tilmeldt 10. Feb 09
Indlæg ialt: 674
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg skal have lavet en aftale med Nets for at kunne modtage dankort osv.

Jeg har hørt at man skal stille med en bankgaranti på 25.000,- for at blive godkendt - er det korrekt ?

Jeg har også hørt at personer i RKI ikke kan få en aftale - er det korrekt ? 

Skal de have regnskabet at se ? Sgu da svært at vise et positiv regnskab efter blot 1,5 år som fuld selvstændig !

Er Nets de eneste udbyder der tilbyder dankort, Visa , Visa Elektron osv betalinger eller hvad ? 

Er det strengt nødvendig at have de rene dankort betalings muligheder ? 

Hvilke aftaler har i med jeres system ? 

Hvilke krav forlanger Nets helt præcis for at man kan få aftalen ?

Stiller alle de her spørgsmål for at jeg syntes godt nok det er en dyr spøg hvis de ikke godkender en - så er pengene åbenbart tabt ! 

Håber der er nogel venlige sjæle der vil bekræfte elelr afkræfte de rygter jeg har hørt !

Syntes ikke jeg kan finde deres præcise krav nogle steder på nettet !

Har planer om flere webshops men skal man så ansøge for hver webshop ? Selv om det generelt er de samme varer der sælges - blot navnene ikke er ens ? 

Det var vist alle mine frustrationer i denne jungel. Shoppen er opbygget i wordpress - hvad er jeres mening om dette system ? 

Kenn Bo 

Leverandør af ALT til markedsføring, til ALLE !

Ekspert i små oplag - Tjek: www.kenn-bo-grafik.dk

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 300
Skrevet kl. 23:44

Har du fået undersøgt Euroline ?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 23:48

Vi stillede ikke nogen bankgaranti da vi ansøgte i april.

Vi skulle heller ikke vise noget regnskab til dem.

Du kan tjekke inde på Eurolines hjemmeside. Dem har vi til udenlandske kort. De tager omkring 2% af din omsætning, alt efter aftalen du laver med dem.

Du kan læse her og få svar på mange af dine spørgsmål http://www.nets.eu/dk-da/Service/kundeservice/betalingskort/Pages/default.aspx

Samt her om internethandel http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/dankort/vejledning-og-regler/regler-for-internethandel/Pages/default.aspx#tab1

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)