Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Squidoo.com som SEO instrument?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 99
Fra  Hickman Pages / www.campingoversigten.dk Skrevet kl. 22:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg ville høre om der er nogle af jer som anvender www.Squidoo.com  som SEO optimering til jeres andre hjemmesider? (Linkbuilding og trafikgenerering mm.) og om der eventuelt var nogle gode erfaringer med denne side som i kunne dele?

Sammenlign priser på campingpladser i Danmark til din campingferie på campingoversigten.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Her er et godt tip til dig og de andre på amino.

På squido kan man fra sin profil lave et dofollow link. Ikke noget specielt i det. Det som gør det sjovt er at du kan skrive en hilsen i andre profilers gæstebog. Når du gør dette, så linkes der tilbage til din profil med et dofollow link.

Nu er der nogen seriøst hardcore bloggere på squidoo, og det har resulteret i at der findes hundrede om ikke tusindvis af profiler med pagerank 2, 3 og 4. Find dem evt via firefox plugin seoquake.

Det problematiske ligger i at finde profiler som har høj pagerank, men modtager få gæste kommentarer. Der er nemlig kun plads til 10 pr side eller noget i den stil. Når du søger så kan du derfor med fordel bruge avanceret søgning, til kun at finde profiler der ikke indeholder denne måned som tekst (minus oktober)

Laver du en 20-30 kommentare på pagerank 3 profiler. Der så linker tilbage til din profil med dofollow. Ja så har du lige pludselig en profil med en rigtig god pagerank, som du så kan linke fra til dig selv. Helt uden at skrive en eneste squid eller hvad de kalder dem.

Har du 10-15 squidoo profiler med pagerank 3 og de alle linker til din side med dofollow, så skal du nok mærke det.

Du skal dog skrive minimum en squid, ellers blive din profil skjult for diverse søgemaskiner.

Håber du/i kan bruge det.

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 13:16

Hej Christian,

Hvor i profilen vil du placeret linket så det er dofollow? Jeg får kun nofollow og har sat mit link under: "My blog:"

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:04

"my blog" linket på lensmaster profilen er dofollow. Det er ikke linket til "my blog" på din squid lense. Har lige tjekket efter i kildekoden. Det er et dofollow rel="me link.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:06

Du finder din lensemaster profil på følgende link: squidoo.com/lensmasters/brugernavn

Fra Odense
Tilmeldt 26. Jan 11
Indlæg ialt: 106
Fra  Lakgruppen A/S Skrevet kl. 22:30

Great! Super mange tak! Så vil jeg da få smidt nogen artikler op :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)