Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan alle og enhver lave en webshop?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa

Jeg skal starte min egen webshop men er strandet på hvordan? Skal man bruge et af de billige firmaer der lover det for 5-6000 kr. eller skal man bruge 30000 kr på et firma der virker noget mere seriøst?
Jeg er på INGEN måde god til alt det tekniske på en pc så bare tanken om at skulle sætte mig ind i en masse teknik, er nok.
Men hvad siger i kloge mennesker, kan enhver gøre det eller hvad ? Og ja, naturligvis skal det se/ være prof:-)
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mss

 

langt de fleste der laver webshops ved god hvad det handler om

men det du kan gøre for at gøre det lettere for dig selv er
sæt dig godt ind i hvad din side skal kunne .....
og hvilket sytem du gerne vil have den lavet i .... her er det jo vigtigt at tjekke internettet og evt finde nogle eks. på hvad din side skal kunne/se ud
her tænker jeg på funktioner og alt det der !!!!!

dernæst skal du tænke over design og pris ....

man kan sagtens få en side der kan alt det man selv vil have den skal kunne for under 5000 .... hvis man ved hvad man vil

alle kan gøre det ja ----- men forvent nu ikke at tjene en million de første par år ... internet handel tager tid... lang tid

 

Lars

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg betrager os nu som ret seriøse, men i denne uge er vores pris faktisk kun kr. 5000,- for en komplet køreklar shop.

Du kan sagtens finde dyrere løsninger, du kan sikkert også finde billigere - bare vent :) Inden for den næste time har du de første 10 tilbud og så er du nok endnu mere forvirret.

Som udgangspunkt handler det om hvad din shop skal kunne. Hvilke krav har du til design. Hvem er din målgruppe. Hvad krav har du til support og service fra dem der producerer din shop. Der er mange spørgsmål.

Vores måde at gribe det an på er, at finde ud af hvordan vi rammer din målgruppe bedst muligt rent visuelt. Vi laver så et udkast til dig - ud fra det finder vi en løsning på designdelen.

På det brugermæssige er vores system opbygget ret enkelt - du skriver dine produkttekster næsten som du skriver i Word.

En anden ting du skal se på er: Hvad er der af support - får du service med i prisen eller bliver du efterladt med en shop, hvor du skal betale for services. Og er din webshopleverandør i stand til at leve sig ind i hvad der gør, lige præcis din målgruppe køber noget. Så du får en shop, der rent visuelt passer til dine kunder.

Hvis du har lyst til en uforpligtende snak, så skal du altid være velkommen.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Middelfart
Tilmeldt 14. Feb 10
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg skal sælge tekstiler. Siden skal ligge højt på søgesider og der skal være tilknyttet alle betalingskort på nær aexp og diners.
Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Uden at komme med konkrete eksempler synes jeg somregel at den bedste værdi er i midtergruppen. Dvs omkring 10k for en webshop.

Hvis dit budget er mindre er der dog super gode løsninger som kan startes uden de store omkostninger (fx. Shopify)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med højt på søgning, der kommer ikke fra den ene dag til den anden. Det tager tid, men det skal du nok mere se på som projekt nummer 2. Da det er en løbende proces.

Omkring betalingskort så kan du vælge en udbyder på det område, der dækker de kort du ønsker - det er der sådan set ikke noget problematisk i.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)