Jeg syntes selv jeg står i et dilemma, som jeg egentlig gerne vil ud af! Som du sikkert ved så vil en masse unge gerne have et fritidsarbejde, og jeg har et! Jeg har et fritidsarbejde, men jeg føler bare ikke jeg kommer videre. Vi er i dagens Danmark 2012, hvor jeg som en kommende iværksætter gerne vil samle erfaring, og det syntes jeg egentlig ikke rigtig jeg gør ved, at arbejde i det lokale supermarked! Det kan godt være det er godt jeg kommer ud i noget arbejde, men det er bare ikke fedt, at vide man knokler vildt meget, mens ens venner sidder ved siden af og ikke skal lave en skid for deres penge! Det er nemlig derfor jeg bliver ved, da jeg ved at jeg rent faktisk har fortjent de penge, det er virkelig hårdt tjente penge! Det er nemlig det man lære af, at ha sådan et job hvor du får laveste lønnen via ens overenskomst! Jeg vil gerne lave noget og jeg har bare nogle utrolige gode egenskaber til at snakke med folk! Jeg vil gerne arbejde hjemmefra! Goddaw! Jeg hedder Mads Grønning og er 15 år gammel! Jeg går på Struer Østre skole i 9 klasse , og gik på Bremdal fra 0-7 klasse. Jeg skal desuden ikke på efterskole efter 9. så jeg er ’’langtidsholdbar’’. Jeg vil gerne søge job hos jer da jeg mener i kunne være en fantastisk arbejdsplads, og jeg ville kunne udvikle mig selv og give jer noget igen! Jeg tænker jeg gerne vil være noget i til med piccolo, hjælpe jer eller noget i den dur da ingeniør arbejdet interessere mig en del! Jeg er utrolig skarp – og tager på HTX næste år, for at skulle læse til ingeniør efterfølgende J I skal vælge mig fordi, jeg er en serviceminded,/kundeminded, iværksætter glad dreng, jeg har hvad der skal til for, at hjælpe til. Jeg forstår kunderne, og jeg vil altid gøre det jeg kan for at hjælpe dem bedst muligt! Jeg er ikke genert for, at føre en samtale med kunden, og jeg har altid i hovedet at kunden har førsteprioritet. Jeg er god til matematik, og alle andre fag i skolen, så jeg er heller ikke den dummeste på hylden. Jeg har gået med aviser som jeg ikke følte, var mig, men dem gik jeg med hver dag i ugen undtagen søndag. Så jeg forstår ordet ’’arbejde’’, jeg giver ikke op når jeg for en opgave – og jeg ved at et princip som er rigtig godt er, at alle hjælper alle! Så har jeg arbejdet hos en pizzamand som alt muligt mand, der var jeg heller ikke bange for muligheder. I øjeblikket arbejder jeg i et supermarked, og det har jeg gjort siden januar, og det har været en drøm! Jeg elsker ALT det ved at skulle arbejde hårdt for at nå noget. Jeg har gode erfaringer, og jeg ved en del om supermarkeder og hvordan man er en god medarbejder. Jeg vil tro hvis jeg fik en udtagelse derfra, så ville der i hvert fald stå jeg var loyale overfor både kunder og medarbejder, jeg er en som tør tage fat og ikke er bange for udfordringer! ! Jeg har oftest tid mange gange om ugen, og jeg er altid frisk på at tage ekstra vagter, og tage vagter for andre der ikke har mulighed for det!
Det var lidt om mig! De bedste hilsner Mads Grønning |
Jeg vil gerne tage den her op igen - da jeg er villig til at hjælpe på alle måder
Hvis det ikke er fysisk - kan jeg skrive , tage telefoner, gøre noget i lokalområdet, jeg kan styre fakturaer måske? Jeg ved det ikke, og vil gerne stille mig selv til rådighed! :)
- Mads :)