Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 71
Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg står med et lille problem i wordpress hvis der er nogle der kan undvære

10 minutter af deres tid så kan vi tage den på skype (med skærmdeling)

har desværre ikke selv en mikrofon. Håber der er nogen derude der vil hjælpe.

Hilsen

Frederik

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:50

Hvis du nu postede hvad dit problem var, så kunne det være der var flere som meldte sig :) Og måske endda kunne give dig svaret i tråden.

Der er en hel del WP-nørder her inde.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 18:59

Jeg har en hjemme hvor der oppe i det blå felt helt oppe i toppen (ved ikke hvad det hedder)

er en en tekst jeg gerne vil have ændret jeg bruger både WordPress SEO og SEO all in on.

Jeg har forgæves ledt rundt på nettet i lang tid efter hjælp men det er ikke lykkes mig :(.

Derudover er der nogle af mine sider der er indexeret med denne undertekst:

... Website. Comment. You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote ..

hvilket jeg selvfølgelig gerne vil have ændret.

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 19:15

Håber nogen har overskud til at hjælpe mig har virkelig gjort en stor indsats for at løse problemet på egen hånd.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 19:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Først skal du beslutte dig for hvilket SEO plugin du vil benytte - man kan ikke bruge 2 på samme tid.

Jeg anbefaler du beholder wordpress seo.

Så skal du klikke dig på wordpress seo i din venstre menu og klikke på "Titles og Metas" - nu vælger du hjem, og får vist hvor du skal rette titlen, på den side der vises som forside.

Se billede:

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København
Tilmeldt 20. Aug 12
Skrevet kl. 20:08

Mange tak for hjælpen Jonas

Jeg fik løst min første problem og valgte at beholde wordpress seo som du sagde :).

Nu er mit spørgsmål så ang. undertitler til ens indexerede sider, skal jeg bar skrive descriptions inde i under hver side i wordpress SEO? Kan se at tittle teksten ikke ændrer sig hvordan / hvor lang tid tager det før den gør det?

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 22:24

Ja, på hver underside skriver du titel og beskrivelse.

Du kan se om det virker efter hensigten ved at gå over på sitet og højreklikke  samt vælge vis kilde. Så skulle titlen gerne være ændret.

alternativt kan du stille dig på undersiden og højreklikke og vælge "opdater" / "refresh" så opdateres din browsers cache og du kan se i topppen af browseren om titlen er ændret.

Ændres titlen IKKE, kan du muligvis opnå det ved at slå "gennemtving omskrivning af titler" til.
Den mulighed finder du også ved at vælge seo i menuen og titles og metas.

Er de fint ændret, vil ændringen i Google komme løbende og du må forvente alt fra et par timer til flere uger.
Hvis du pinger dine sider, vil det ofte gå en anelse hurtigere - brug f.eks www.pingler.com

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)