Kære Bo
Som de andre har nævnt, vil jeg også anbefale de sociale medier og CVR i footer.
Jeg har kigget din side lidt igennem og har et par kommentarer til din produktgruppe 3d aftryk.
1. Produktbeskrivelsen for hvert produkt er den samme. Både af synsmæssige og troværdighedsårsager, men også med hensyn til SEO, burde du virkelig skrive en individuel tekst til hvert produkt. Og sørg for at afslutte den første del af produktbeskrivelsen med et afsnit inden for de maksimale antal tegn, du kan have i produkttitlen, så du undgår (...) til sidst ude foran hvert produkt.
2. Hvorfor er der et maks antal, men en fast pris? Er det fordi, at der kun er nok 'masse' i modellen til at man kan lave f.eks. 4 styks?
Jeg misforstod det først og tænkte, at jeg købte noget til en fast pris, men skulle nævne hvor mange jeg ville have. Dog maks 4 styks (for eksempel). Så ville jeg føle mig snydt, hvis jeg skulle betale for 4, men kun fik tilsendt 3 efter ønske. Nu kan jeg forstå, at det ikke fungere sådan.
Derfor synes jeg, at der mangler lidt mere produktbeskrivelse, så tosser som jeg ikke går hen og bliver forvirret. :) Impulskøberne (mødregrupper!!) skal du jo helst også have fat i. Så flueknep beskrivelsen. Skær det ud i pap og mad kunden med en guldske. Men hold dig selvfølgelig til en professionel og letlæselig tekst. :)
3. Soklerne bliver ikke solgt med afstøbningerne, som du selv skriver sidst i produktbeskrivelsen. Det burde du få fremhævet mere. Evt med svag rød og skrå skrift under produktnavnet i toppen lige over prisen. Så undgår du en masse uforstående eller sure kunder. :)
Jeg opdagede det først efter at læst det anden gang.
Det var vist min roman! :)
Håber du kan bruge det.
Du er selvfølgelig også altid velkommen til at smide en privatbesked, hvis der skulle være noget.
Mvh
Casper