Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min nye webshop efterlyses

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Indlæg ialt: 52
Fra  3dKids Skrevet kl. 17:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Så kom min webshop endelig online!

I den forbindelse ønsker jeg nogle friske øjne der kan give feedback på siden, da man jo kan se sig blind på de små ting (0:

Siden hedder: www.3dkids.dk

Jeg handler med 3d afstøbningssæt hvor kunden selv tager afstøbninger i gips af deres børns hænder og fødder.

Mvh.

3dKids v. Bo Johannesen

3dKids.dk - Gipsafstøbninger af baby hånd og fod i utrolig 3D.

Et minde for livet.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 17:58

synes det er en pæn hjemmeside, dog det der står med åbningstilbud er meget lys i det så få faktisk ondt i øjne når jeg sidder og kigger på det men ellers på hjemmeside har du selv lavet hjemmeside??

Fra Aarhus
Tilmeldt 6. Dec 06
Indlæg ialt: 66
Fra  Juletrae.net Skrevet kl. 17:59

Hej Bo,

Fin og nem side at finde rundt på. Teksten er god og der er læst korrektur.

En ting du måske kan bruge, er links til sociale medier; facebook, twitter mv.

Juletrae.net Juletræ leveret til døren i København mv. Glædelig jul :-)

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  3dKids Skrevet kl. 18:26

Ja kan godt se hvad du mener med banneret, nu er det meningen at åbningstilbudsbanneren kun skal være på max 14 dage..

Siden er lavet af www.dan-net.dk , super service de leverer og er selv ret glad for designet de kom op med!!

Et minde for livet.

Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:33

okaii var de dyre fordi om nogen år når alt på plads skal jeg starte en lille shop op stille og rolig og skal nemlig finde nogen der ikke er så dyre

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 18:50

Hej Bo

Meget sjovt projekt, men du har brug for nogle tyderligere fonts for de er ikke så fængende. Derudover har du brug for at implementere sociale medier da det kan skabe god omtale specielt for et produkt som dit.

Tjekliste til ting jeg mener bør ændres:
- Meta Tags
- Tilføj Google+ og facebook - evt. twitter
- Tyderligere fonts
- CVR i footeren
- Få designet et fint lille favicon - det ser lidt mere prof ud
- Prøv og lav flere informative tiltag som skaber sikkerhed for brugeren, så de føler sig trygge ved at købe.

Håber det hjælper lidt!
Christian Møller 

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:02

Kære Bo

Som de andre har nævnt, vil jeg også anbefale de sociale medier og CVR i footer.

Jeg har kigget din side lidt igennem og har et par kommentarer til din produktgruppe 3d aftryk.

1. Produktbeskrivelsen for hvert produkt er den samme. Både af synsmæssige og troværdighedsårsager, men også med hensyn til SEO, burde du virkelig skrive en individuel tekst til hvert produkt. Og sørg for at afslutte den første del af produktbeskrivelsen med et afsnit inden for de maksimale antal tegn, du kan have i produkttitlen, så du undgår (...) til sidst ude foran hvert produkt.

2. Hvorfor er der et maks antal, men en fast pris? Er det fordi, at der kun er nok 'masse' i modellen til at man kan lave f.eks. 4 styks?

Jeg misforstod det først og tænkte, at jeg købte noget til en fast pris, men skulle nævne hvor mange jeg ville have. Dog maks 4 styks (for eksempel). Så ville jeg føle mig snydt, hvis jeg skulle betale for 4, men kun fik tilsendt 3 efter ønske. Nu kan jeg forstå, at det ikke fungere sådan.
Derfor synes jeg, at der mangler lidt mere produktbeskrivelse, så tosser som jeg ikke går hen og bliver forvirret. :) Impulskøberne (mødregrupper!!) skal du jo helst også have fat i. Så flueknep beskrivelsen. Skær det ud i pap og mad kunden med en guldske. Men hold dig selvfølgelig til en professionel og letlæselig tekst. :)

3. Soklerne bliver ikke solgt med afstøbningerne, som du selv skriver sidst i produktbeskrivelsen. Det burde du få fremhævet mere. Evt med svag rød og skrå skrift under produktnavnet i toppen lige over prisen. Så undgår du en masse uforstående eller sure kunder. :)
Jeg opdagede det først efter at læst det anden gang.

Det var vist min roman! :)
Håber du kan bruge det.

Du er selvfølgelig også altid velkommen til at smide en privatbesked, hvis der skulle være noget.

Mvh
Casper

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:32

cvr nummer i fodnoten på siden det giver siden en klar højere troværdighed

social logoer klar fordel også få google plus og twitter på siden

husk udnyt google viser op til 70 tegn , forsiden eksempelvis er det kun domæne navnet der  bruges der dette kan udnyttes bedre med en god lang titlen omkring sidens emme .

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Køge
Tilmeldt 22. Jun 07
Fra  3dKids Skrevet kl. 22:58

Så er mange af jeres forslag til forbedringer implementeret, tusind tak for input!

Puuh troede ikke der lå så meget i ordet SEO.. Noget man aldrig bliver færdig med på en webshop, det kan altid forbedres, men er da kommet et stort skridt videre!

Et minde for livet.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)