Hej alle aminoer, Jeg er ny med www.faktiskpraktisk.dk, der har alt det, du lige står og mangler til hverdagen eller når du er på farten/skal ud og rejse. Butikken har et bredt sortiment fra skoindlæg, vabelplastre, rejseartikler, fnugruller, specialvaskemidler, pletfjernere, shapewear, anti sved pads og meget meget mere. Jeg håber selvfølgelig at konceptet med at samle sine køb af praktiske fornødenheder hos www.faktiskpraktisk.dk, vil falde i god jord. Den næste fase, som jeg er på vej ind i, er den internetbaseret markedsføring, SEO, google analytics, adwords osv. Jeg vil høre om der er andre herinde, som har gjort sig nogle gode erfaringer med nogle af disse ting / eller andre. Og hvor synes I, at man skal starte? Håber at I kan hjælpe. Hilsner fra Faktiskpraktisk.dk |
Hej FaktiskPraktisk,
Det anbefales at du starter op med noget on-site seo først! :)
Du får brug for noget AdWords snart. Det er helt sikkert. Men med on-site seo i første omgang, kan du opnå bedre "lavere" klikpriser, fordi at du på den måde højner relevansen af dine AdWords-søgeord og annoncer i forhold til de sider du vil linke ind til :)
ps. Du HAR brug for on-site seo :) Der er intet seo over det, overhovedet..
Jeg kan ringe i forhold til både AdWords, og SEO, hvis jeg må? :)
Vh. Mehmet Aslan