Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er nystartet e-butik, der søger guldkorn til optimering

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  faktiskpraktisk.dk Skrevet kl. 14:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg er ny med www.faktiskpraktisk.dk, der har alt det, du lige står og mangler til hverdagen eller når du er på farten/skal ud og rejse. Butikken har et bredt sortiment fra skoindlæg, vabelplastre, rejseartikler, fnugruller, specialvaskemidler, pletfjernere, shapewear, anti sved pads og meget meget mere.

Jeg håber selvfølgelig at konceptet med at samle sine køb af praktiske fornødenheder hos www.faktiskpraktisk.dk, vil falde i god jord.

Den næste fase, som jeg er på vej ind i, er den internetbaseret markedsføring, SEO, google analytics, adwords osv. Jeg vil høre om der er andre herinde, som har gjort sig nogle gode erfaringer med nogle af disse ting / eller andre. Og hvor synes I, at man skal starte? 

Håber at I kan hjælpe. Hilsner fra Faktiskpraktisk.dk 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:51

Hej FaktiskPraktisk,

Det anbefales at du starter op med noget on-site seo først! :)

Du får brug for noget AdWords snart. Det er helt sikkert. Men med on-site seo i første omgang, kan du opnå bedre "lavere" klikpriser, fordi at du på den måde højner relevansen af dine AdWords-søgeord og annoncer i forhold til de sider du vil linke ind til :)

ps. Du HAR brug for on-site seo :) Der er intet seo over det, overhovedet..

Jeg kan ringe i forhold til både AdWords, og SEO, hvis jeg må? :)

Vh. Mehmet Aslan

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 15:03

Omkring adwords kan du med fordel læse en masse Hos Troels: http://www.onlineeffekt.dk/google-adwords-kupon hvor du også kan få en gratis kode.

Og på din side skal du tilpasse sidens titel og en META beskrivelse, så er du i hvertfald lidt videre.

Har du tilmelst siden:

- Google webmastertools

- Google Analytics

Og så også i gang med linkbuilding som eks. du gør med at skrive dit link i dit indlæg :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:00

jeg ville starte først med siden og skrive løs , men selvfølgelige også være aktive forummer amino.dk presse meddelers med mere , altså faktiske lave det hele lidt af hvert

få en mere sigende titlen på siden den nuværende er lige nu ikke ret sigende omkring sidens emme , det er ikke ret sigende omkring siden velkommen og kun domæne navnet brug der et par ord der siger noget om siden og husk google viser nu op til 70 tegn nu .

social medier der er det en god ide med google plus og twitter på siden.

få en presse meddeles ud omkring emmet

få nogle videoer på siden

få skrevet en masse tekst på siden

gode råd er der i disse her tråde  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)