Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ønsker en god pris på søgeoptimering af JLMBYG.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske kort:

Mangler noget trafik på www.jlmbyg.dk

Har brug for hjælp til opsætning af google adwords. Har selv sat noget igang, men ved ikke hvor godt det er. 
Du har måske forslag til en masse andre ting der børe gøres?

/Jakob Madsen, JLM BYG

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 13:53

Hej Jakob,

Jeg ville starte med at gå alle teksterne igennem for stavefejl på de forskellige sider, og gøre nogle af dem længere og mere indbydende. Du skal være opmærksom på ikke at overdrive brugen af keywords, som f.eks. her, hvor ordet renovering går igen omkring 20 gange i en tekst med 50 ord.

Jeg troede i første omgang at I holdt til i Jylland, når nu I er et jysk firma (er det uden moms Stick out tongue), måske skulle det være mere tydeligt, at I arbejder i hele Storkøbenhavn, hvis det da er der I arbejder. Jeg ville derfor lave et stort rundt badge øverst i venstre hjørne med påskriften: Storkøbenhavn - Vi klarer jobbet - Ring XXXXXXXX

Jeg ville også kigge på titler og metabeskrivelser. Du kan sammenligne det med en AdWords annonce, bare i de organiske resultater. I dine AdWordsannoncer ser din overskrift jo heller ikke sådan her ud: Filtsning - JLM Byg

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 14:20

Hej Jakob,

Som sagt så havde det taget for lang tid at forklare alt det, som jeg på to minutter fiksede for dig! :)

- Held og lykke med det fremadrettet...

Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 14:29

Hej

Google er ikke vild med keyword stuffing, og du burde holde dig til maks 2%.

Du ligger på cirka 30% på din renoverings side.

Du har meget at gå igang med, blandt andet at få en masse professionelle tekster ind, og få noget kvalitets indhold på 500-1000 ord pr. tekst.

Skriv en PM, hvis du har brug for mere vejledning eller hjælp.

Mvh Rasmus

Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 14:56

Nicolaj Thomasen:

Hej Jakob,

Jeg ville starte med at gå alle teksterne igennem for stavefejl på de forskellige sider, og gøre nogle af dem længere og mere indbydende. Du skal være opmærksom på ikke at overdrive brugen af keywords, som f.eks. her, hvor ordet renovering går igen omkring 20 gange i en tekst med 50 ord.

Jeg troede i første omgang at I holdt til i Jylland, når nu I er et jysk firma (er det uden moms Stick out tongue), måske skulle det være mere tydeligt, at I arbejder i hele Storkøbenhavn, hvis det da er der I arbejder. Jeg ville derfor lave et stort rundt badge øverst i venstre hjørne med påskriften: Storkøbenhavn - Vi klarer jobbet - Ring XXXXXXXX

Jeg ville også kigge på titler og metabeskrivelser. Du kan sammenligne det med en AdWords annonce, bare i de organiske resultater. I dine AdWordsannoncer ser din overskrift jo heller ikke sådan her ud: Filtsning - JLM Byg

Tak for et fint svar. Går igang med det sammeYes

Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 14:58

Hej Mehmet

Mange tak for hjælpen - Det var super :)

Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 16:49

Tak for svaret. 

Fra København SV
Tilmeldt 24. Jul 12
Indlæg ialt: 116
Fra  Mediaflex ApS Skrevet kl. 16:55

Hej Jacob

Jeg har kendskab til en flink gut inde hos Google Adwords (I århus) som hedder Høgni. Han har hjulpet flere jeg kender med et gratis gavekort (som de deler ud til alle) og med at opsætte hele adwordskampagnen. Jeg har kun hørt positivt om det, og det er altså gratis.

Hans kontaktoplysninger kommer her:

Høgni á Reynatrø

AdWords Account Manager

+45 32 34 45 17

(Han arbejder så kun med adwords og ikke SEO eller andet) :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:19

jeg har jeg yderste gode erfaringer med http://www.ktj-media.dk/ dygtig til sit arbejde arbejder til det er perfekte lavet og har kundens behov ekstrem meget i fokus at dette laves ud til yderste punkt 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)