Har brug for hjælp til opsætning af google adwords. Har selv sat noget igang, men ved ikke hvor godt det er. Du har måske forslag til en masse andre ting der børe gøres?
Jeg ville starte med at gå alle teksterne igennem for stavefejl på de forskellige sider, og gøre nogle af dem længere og mere indbydende. Du skal være opmærksom på ikke at overdrive brugen af keywords, som f.eks. her, hvor ordet renovering går igen omkring 20 gange i en tekst med 50 ord.
Jeg troede i første omgang at I holdt til i Jylland, når nu I er et jysk firma (er det uden moms), måske skulle det være mere tydeligt, at I arbejder i hele Storkøbenhavn, hvis det da er der I arbejder. Jeg ville derfor lave et stort rundt badge øverst i venstre hjørne med påskriften: Storkøbenhavn - Vi klarer jobbet - Ring XXXXXXXX
Jeg ville også kigge på titler og metabeskrivelser. Du kan sammenligne det med en AdWords annonce, bare i de organiske resultater. I dine AdWordsannoncer ser din overskrift jo heller ikke sådan her ud: Filtsning - JLM Byg
Jeg ville starte med at gå alle teksterne igennem for stavefejl på de forskellige sider, og gøre nogle af dem længere og mere indbydende. Du skal være opmærksom på ikke at overdrive brugen af keywords, som f.eks. her, hvor ordet renovering går igen omkring 20 gange i en tekst med 50 ord.
Jeg troede i første omgang at I holdt til i Jylland, når nu I er et jysk firma (er det uden moms ), måske skulle det være mere tydeligt, at I arbejder i hele Storkøbenhavn, hvis det da er der I arbejder. Jeg ville derfor lave et stort rundt badge øverst i venstre hjørne med påskriften: Storkøbenhavn - Vi klarer jobbet - Ring XXXXXXXX
Jeg ville også kigge på titler og metabeskrivelser. Du kan sammenligne det med en AdWords annonce, bare i de organiske resultater. I dine AdWordsannoncer ser din overskrift jo heller ikke sådan her ud: Filtsning - JLM Byg
Jeg har kendskab til en flink gut inde hos Google Adwords (I århus) som hedder Høgni. Han har hjulpet flere jeg kender med et gratis gavekort (som de deler ud til alle) og med at opsætte hele adwordskampagnen. Jeg har kun hørt positivt om det, og det er altså gratis.
Hans kontaktoplysninger kommer her:
Høgni á Reynatrø
AdWords Account Manager
+45 32 34 45 17
(Han arbejder så kun med adwords og ikke SEO eller andet) :)
jeg har jeg yderste gode erfaringer med http://www.ktj-media.dk/ dygtig til sit arbejde arbejder til det er perfekte lavet og har kundens behov ekstrem meget i fokus at dette laves ud til yderste punkt
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows