Min server har problemer, så skal hurtigst muligt (nu) have adgang til en virtuel server. Den skal kunne sættes op nu og her, det skal ikke tage flere timer.
Den skal have windows 2008, der skal kunne installeres en SQL server enterprise på den (har selv, men lettere hvis der er), eftersom der skal importeres en backup-database på den. Derudover skal der være vel 2-4gb ram og 300 gb plads.
Det skal også være muligt at installere små komponenter.
Har pt. kontakt med jaynet, men de er virkelig sløve, så vil meget gerne have et muligt alternativ klar.
Nogle, der ville kunne fikse dette hurtigt, såfremt det bliver relevant? Det er desuden en løsning der skal kunne holde i årevis.
Der kommer til at skulle køre et par websites og være et par databaser på denne. Der er ikke vildt meget trafik og det er primært national trafik.
Jeg har selv nogle servere hos Jaynet men jeg er ved at kigge på Azure som faktisk er rimelig fint til hosting. Jeg er ved at flytte et af mine sites under udvikling derover.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Niels. Ja, det overvejede jeg også, men min IT mand, havde kigget på det i nat, og han kunne vist ikke rigtigt få database eksporteret og sådan. Desuden havde de vist ikke dedikeret IP.