Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug for en virtuel server nu

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Min server har problemer, så skal hurtigst muligt (nu) have adgang til en virtuel server. Den skal kunne sættes op nu og her, det skal ikke tage flere timer.

Den skal have windows 2008, der skal kunne installeres en SQL server enterprise på den (har selv, men lettere hvis der er), eftersom der skal
importeres en backup-database på den. Derudover skal der være vel 2-4gb ram og 300 gb plads.

Det skal også være muligt at installere små komponenter.

Har pt. kontakt med jaynet, men de er virkelig sløve, så vil meget gerne have et muligt alternativ klar.

Nogle, der ville kunne fikse dette hurtigt, såfremt det bliver relevant? Det er desuden en løsning der skal kunne holde i årevis.

Der kommer til at skulle køre et par websites og være et par databaser på denne. Der er ikke vildt meget trafik og det er primært national trafik.

Skriv også lige en ca. pris.

/Kasper
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:14

Jeg har selv nogle servere hos Jaynet men jeg er ved at kigge på Azure som faktisk er rimelig fint til hosting. Jeg er ved at flytte et af mine sites under udvikling derover.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 19. Jul 07
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 11:16

Niels. Ja, det overvejede jeg også, men min IT mand, havde kigget på det i nat, og han kunne vist ikke rigtigt få database eksporteret og sådan. Desuden havde de vist ikke dedikeret IP.

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 12:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kasper,

Jeg vil anbefale en MAXI hos os - den kan vi levere promte og så må du gerne sende detaljerne til vores support@vpspro.dk mail for opsætning.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Fra Tappernøje
Tilmeldt 31. May 10
Indlæg ialt: 114
Fra  JustSMS.dk Skrevet kl. 14:03

Hej

Jeg har fundet min vps via www.billigvps.dk

Priser fra 39$ i md inkl plesk 11

De har faktisk ret godt tilbud i disse dage på detikeret servere også fra 59$ i md.

Plus de ingen binding har og du betaler månedsvis :)

Lige mit bud

Fra København
Tilmeldt 18. May 12
Indlæg ialt: 127
Fra  VPS Pro VPS Pro Support Skrevet kl. 14:13

Hos os betaler man for et kvartal ad gangen - men til gengæld er vi noget billigere og har fri trafik og væsentligt mere plads på vores VPSer.

Vi har 14 dages fortrydelsesret og så er vores priser ikke promos - du betaler nemlig vores lave normal-priser også efter første år.

https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere. 

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 16:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Du kan også tage et kig på Surftown VPS, Det har jeg tidligere benyttet med fin succes.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 03:01

jeg har rigtige gode erfaringer med dem her http://www.unoeuro.com/products-vps.php

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)