Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af LP plader?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Hvor kan man sælge LP plader?

Og hvor kan man få dem vurderet?

Har en del af dem nemlig.

Håber nogen har noget viden om det Smile 

Mvh Chris 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ringsted
Tilmeldt 6. Jul 10
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være gode penge i LP-plader! Du kan gå til brugt-butikker som Accord. Eller endnu bedre: find den engelsksprogede site, hvor mere eller mindre sjældne plader udbydes - og tag bestik af udbudspriserne derfra.

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ellers skal du være velkommen til at sende mig en mail. jeg har arbejdet med vurdering af LP'er i en god potion år.

mth@compostmarketing.dk

Fra Hornum
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  BEATLAB!GROUP Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

- Du kan sælge dem til nogle online-sider - enten musikrelaterede eller "almindelige" brugt-sider.
DBA.DK, qxl.dk og lignende!

- Ift. at få dem vurderet - er det kun hvis du har nogle "sjældne" plader (f.eks første oplag, en plade produceret i et lille oplag, etc) - og i ret god stand, at det kan betale sig at få dem vurderet.
Alt efter hvor sjælden pladen er, hvor stor artisten er, hvor god pladens stand -  kan du jo prøve at vurdere et bud på en pris. Men jeg vil mene at de fleste "almindelige" plader, kan gå fra 25-150 kr. Er den sjælden kan der til gengæld være helt andre beløber - jeg har f.eks lige købt en plade til 600 kr. Omvendt findes der også plader til mange mange tusinder af kroner.

John nævner et engelsk side - jeg tror det er discogs.com han mener - tjek lige dén  ud!

Der står bare ALT om plader fra hele verden, og hvor man så kan se om nogle brugere har pladen og vil sælge. Dér kan du også se et godt slag på tasken ift. pris på dine plader.

- Der findes også en del musik-relaterede salgssider, som nogle af de andre har linket til - dem kan du også tjekke ud. Det er dog ikke sikkert at de vil have alle dine plader, men mere de sjældne, hvis du har nogle.

Håber du kunne bruge det til noget :-)

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for alle svar!

Mathias, du får en mail når jeg har lavet en liste :-)

Og til jer andre, jeg skal lige ha lavet liste, så tjekker jeg da værdier!

Tusind tak :-)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 14. Dec 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er ejer af et album af Boddy Holly, det indeholder 6 stk lp. der er ikke spillet på dem, de er som nye, på æsken står der cdmsp 807

oc   15161790/5   copx 9005 er det noget du har set før, kan du hjælpe mig med at sige om det er noget.

hilsen Bent

Fra Odense
Tilmeldt 5. Oct 05
Indlæg ialt: 867
Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg solgte mine lp'er igennem gul og gratis. Lavede en liste og smed den i annoncen, først med en pris på 20 kr/styk, så 15/kr stykket og til sidst en samlet pris på det der var tilbage. Der lavede jeg ret fornuftige penge, da der var en del der købte til 20 kr stykket. et par enkelte havde jeg sat en højere pris på, og de fik så deres egen annonce. Det gik ret nemt og smertefrit, men tog nogle måneder at komme af med det hele.

Tilmeldt 20. Jul 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

hej har en masse 78 er lp'er med tysk slagger musik jeg gerne ville sælge bor i syddjurs kommune på østjylland

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)