Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SPAM-brugere på mit forum...

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har oprettet et forum, som endnu ikke er kommet helt i luften. Men dette til trods oplever jeg, at der nu oftere og oftere bliver oprettet brugere med emailadresser á la ghythyt@bk.ru og andet.

Forummet er udelukkende for danskere - og der er adgangskontrol - det vil sige, at folk skal godkendes manuelt, hvis de skal ind i forummet. Jeg sletter naturligvis bare disse brugere, men det er ret irriterende at skulle gøre, og vil sandsynligvis blive omfattende på sigt.

Nogle råd? Image Verification er ikke en option. Jeg vil ikke belemre "rigtige" brugere med den irritation.

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Jægerspris
Tilmeldt 28. Dec 06
Indlæg ialt: 513
Fra  Andando ApS Skrevet kl. 08:58
Hej Peter

Jeg kan desværre ikke hjælpe, men oplever selv samme problem i et lille hobby projekt, hvor jeg har haft phpBB installeret og kunne derfor godt bruge svar på samme problem som du skitserer. Nu ved jeg ikke om du kører samme forum, men generelle løsninger på problemet, er jeg meget interesseret i ...

Håber det er i orden at jeg møver mig ind

Stort udvalg i nøgleringe ...

Blankensteiner-slægten ... en "støvet" hobby :-)

Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 09:10
Da jeg sad og kiggede på noget Ajax til ASP.NET faldt jeg over dette:
http://ajax.asp.net/ajaxtoolkit/NoBot/NoBot.aspx

Det er deres forsøg på at forhindre bots i hvert fald. Hvis I bruger ASP.NET platformen kan det bruges direkte og ellers kan deres ideer måske overføres til noget af det i selv sidder med.

Det skal lige siges at jeg ikke selv har brugt det... kun læst om det.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 12:05
Hej Peter,

En hvilken som helst minimal custom tilføjelse kan klare tricket. Det kan være hvad som helst, f.eks. et hidden field tilføjet v.h.a. DOM-manipulation med en værdi som valideres på serveren. Problemet med standard-moduler er at robotterne sandsynligvis allerede tager højde for dem, eller også kommer de til det så snart modulet er tilstrækkeligt udbredt. Jo mere spidsfindigt du udfører det, des større sandsynlighed er der for at det virker - og bliver ved med det.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 12:09

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)