Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bekræfte bankkonto i adsense

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har for første gang tjent nok på min adsense konto til at få udbetaling:-) Derfor har jeg været inde i kontoindstillinger og skrive min bankkonto på. Nu står der dog at bankkontoen skal bekræftes. Desværre kan jeg ikke finde ud af hvor jeg skal bekræfte den henne? Har søgt overalt. Også herinde, men kan ikke finde noget?

Er der nogen der kan fortælle mig hvor jeg bekræfter?

Takker på forhånd.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er et link på din adsense konto, men ellers skal du ind i indstillinger og som noget nyt opsætte din banks IBAN nummer. Herefter indsætter Google et lille beløb på din konto, som du så igen skal ind på din adsense konto og bekræfte ved, at skrive hvilket beløb de har indsat.

Fra Vejle
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hurtigt svar:-) Hvor finder jeg dette link? Det eneste jeg kan gøre under kontoinstillinger er at tilføje konto med bank navn, ejer navn og konto nr.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at gå ind under start>>betalinger>>betalingsindstillinger der burde der være nogle meddelelsesbokse der guider dig videre. Ellers se under meddelelser om der ikke ligger en besked med beskrivelse af hvad du skal.

Hvis du ikke tidligere har indtastet dine bankkonto oplysninger bør der være et link til bekræftelse...

Hvis ikke, så skriv til google support :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 1. Feb 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det prøver jeg. Tak:)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)