Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis: 3 domæner og idéer til affiliate / Adsense-sites

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Hey guys,

Jeg har lige annulleret et par domæner hos DK-Hostmaster, da jeg har travlt med spændende projekter og ingen plan har om at føre de her småsites ud i livet. Men sidder du som begynder med enten Google Adsense eller affiliate marketing, kan du med fordel bestille dem når de lige om et øjeblik er ledige og selv prøve idéerne af. Jeg købte domænerne for et år siden og burde nok have rykket på det der, men det er stadigt ikke for sent :-)

So - domænerne nævnt herunder er som nævnt annullerede for 10 minutter siden (jeg havde fået en faktura, perioden var udløbet), så de er frie på markedet anytime soon. Good luck, have fun! 

Rottebekaempelse.dk

Jeg havde tænkt mig at lave en pendant til Myrebekaempelse.dk, men nåede aldrig særligt langt. Domænet er super og klar til kamp. Der er også en fin mængde søgninger på ordet og en meget overskuelig konkurrence på SERPs:

Følg linket nederst om hvordan jeg opbyggede Myrebekaempelse.dk. Det kan nærmest genbruges ord for ord til dette domæne.

Bilforsikring-til-unge.dk

Et PMD. Og et længere et af slagsen. Domænet vil næppe få besøgende på særligt meget andet end netop dén søgestreng der, men det behøver til gengæld heller ikke tage særligt lang tid at opnå. Her er tale om endnu et domæne, du kan købe, opsætte med en forsidetekst og par undertekster, linkbuilde som et minimum og derefter lade stå. Ranker det om et par måneder, så gør lidt ekstra ud af det - det er nemt både at tjene fine penge på Adsense og især affiliate med alle forsikringsrelevante termer.

Ekstra tip: Der er mange Affiliate DM 2012-deltagere med forsikrings-sites. Tag et kig på hvordan de gør og dupliker evt. til dit eget site.

Haveskur.dk

Her en hurtig bonus. Haveskur.dk er ikke just udløbet, jeg købte det for et par måneder siden, men jeg får virkeligt ikke brugt det i den nærmeste fremtid. Har du lyst til at prøve kræfter med det, sender jeg det derfor gerne videre.

Idéen med domænet: Opret enten en meget specifik side om alene haveskure og lav en aff aftale med fx XL-Byg (de er på Tradedoubler). Du kan også lave et mere generelt have- og husholdningssite, hvis du skulle have lyst til det. Jeg tror især det første ville være nemmere, da der trods alt er tale om et EMD og en god søgestreng med en fin mængde trafik. Skriv nogle gode tekster om haveskure, hvordan man laver og plejer dem, kombiner gerne med en video eller to, og så er du godt kørende med det her domæne.

Den første der skriver og beder om domænet med et DK-H nick får det.

Held og lykke! :-)
Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 21:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er noget af et tilbud du der giver til eks. nye der vil prøve kræfter med affiliate, hvor de samtidig mere eller mindre får en guide til hvordan det gøres :-)

***** herfra :-)

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:59

Mange tak for det, Tom! Det kunne kun være spændende at få nogle nye at slås lidt med.

Haveskur.dk er overført, tak til dem der skrev og bedre held næste gang. Snup de to andre, når de ryger up for grabs anytime soon. :-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 22:02

Cap'n Halfdan Timm:
Det kunne kun være spændende at få nogle nye at slås lidt med

Mangler du konkurrence? Eller antyder du bare at dine konkurkulegaer i DM er for ringe ;-) (jeg forsøger på ingen måde at piske en stemning op ;-))

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 22:13

Irriterer mig, at jeg ikke nåede, at få Rottebekaempelse.dk ;)

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Fra Roskilde
Tilmeldt 18. Apr 08
Indlæg ialt: 251
Fra  Skjoldby & Co ApS Skrevet kl. 07:24

Jeg synes ikke jeg kan finde XL Byg på TradeDoubler mere.

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:44

Tom Jensen:
Mangler du konkurrence? Eller antyder du bare at dine konkurkulegaer i DM er for ringe ;-) (jeg forsøger på ingen måde at piske en stemning op ;-))

Mere konkurrence er altid en god ting - både online og offline. Ellers har man intet incitament til at forbedre sig. Hvis der nu kommer en person og snupper Rottebekaempelse.dk og derefter laver et bedre blogindlæg om jeg om at bygge en nicheside i praksis, er jeg nødt til igen at lave en ny side og lave et endnu bedre indlæg end ham / hende. Det kunne kun være sjovt. Er der nogen, der tager udfordringen op? :-D

Så længe jeg ligger så langt nede i tabellen på AffiliateDM kan jeg næppe tillade mig at kalde mine konkurrenter ringe. Men det gør jeg selvfølgeligt i dét øjeblik jeg topper tabellen!

Gustav @ Jeg kan se at DK-H ikke har frigivet det endnu (effektivt), så du kan nå det endnu. Hvis du sidder klar, når det sker.

Fra Svendborg
Tilmeldt 5. Oct 10
Indlæg ialt: 313
Fra  Rockz Jewelry Skrevet kl. 13:25

Hey Halfdan. 

Er der en der har nupset Rottebekaempelse.dk fra mig? 

Mvh. Gustav

Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)