Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål ang. import & salg produkt fra egen adresse

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 11
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle, første indlægAmino!

Jeg har i længere tid gået og haft lyst til at importere en helt unik stimulerende urte drik (100% lovlig) som næsten ingen i Danmark sælger, og de få som gør ved intet om produktet, hvilket er en skam da den er intet mindre end fantastisk!

Problemet er at jeg er studerende og har ikke råd til at starte en fysisk butik med lager op pt (desuden er markedet ikke stort nok, endnu), men til gengæld har jeg en lejlighed med plads til at opbevare varerne i.

Det drejer sig altså ikke om 'hjemmerørte' produkter, men tørrede urter der kommer færdig pakket fra udlandet (lige som Grøn te fx), som jeg vil sælge videre.

Kan nogle sige mig om det er tilladt?

Jeg er allerede i gang med at lave en hjemmeside om produktet, mest som hobby, men det ville da være fedt at kunne lave lidt penge ved siden af studiet, ved at sælge et produkt som står mig nært og jeg kan stå 100% inde for.

Jeg er sikker på at produktet bliver et hit i DK i fremtiden, så tænkte at jeg hellere måtte få fingeren ud og spørge nogle af eksperterne til råds i stedet for at fortryde jeg ikke gjorde det senere i livet :)

På forhånd tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Apr 12
Indlæg ialt: 122
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej,