Mytablet.dk - ny webshop med serverplads og design til salg
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
08-10-2012 kl. 20:10
|
Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi har fået denne rare shop i overskud , så hvis du har en ide om at starte en shop med tablets, telefoner osv så kan du komme rigtig billigt i gang. Shoppen leveres komplet med mytablet.dk domain, logo , design, shopsystem og serverplads. Der er rig mulighed for at finde leverandører f.eks. laver Actebis og de andre store spillere på markedet dropship.Skærmbillede af shoppen kan findes her Mere information kan findes her Shoppen er prissat til kr. 4.995,- og sælges ikke under den pris.
Tilmeldt 10. Oct 12
kalak
Skrevet
10-10-2012 kl. 03:00
|
Låst
Du kunne sætte den til salg gennem Website Trader, det kunne væreat du fik mere eksponering.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
10-10-2012 kl. 18:23
|
Låst
Tak for dit råd, men jeg tror nu Amino giver mere eksponering ;)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
18-10-2012 kl. 18:12
|
Låst
Shoppen er stadig til salg. Prisen er nu nedsat til kr. 4.000,- alternativt send en PM med et bud.
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Hej Thomas, Hvor mange unikke besøgende har hjemmesiden pr . dag i gennemsnit? :) Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
18-10-2012 kl. 18:23
|
Låst
Der er et rigtig nemt spørgsmål, da shoppen (som jeg vist nok skrev) er spritny, så er svaret på dit spørgsmål = nul :) Til gengæld kan man få en køreklar shop i et marked i eksplosiv vækst. Og ikke mindst et rigtig godt domainnavn .
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Hej Thomas , Har forsøgt at sende dig en besked men funktionen er slået fra ? Vil du ikke sende mig en mail på mjtrading@live.dk så kan vi lige tale nærmere da jeg har nogle forskellige spørgsmål vedr denne shop.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
18-10-2012 kl. 18:53
|
Låst
Er det ikke noget med PM ikke virker på mobil? Får PM fra andre. Under alle omstændigheder så sender jeg dig lige en mail.
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
18-10-2012 kl. 19:37
|
Låst
Prisen er excl. moms bare til info :)
Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Ok, jeg spurgte fordi at jeg har en veninde som leder efter sådan en løsning nemlig :) jeg går lige videre med det.. Vh. Mehmet
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.