Hej vi søger et godt tilbud fra jer til et nyt site. |
Hej Hari
Har du evt. en mail jeg kan skrive til?
Hej vi søger et godt tilbud fra jer til et nyt site. |
Hej Hari Har du evt. en mail jeg kan skrive til? |
SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.
Jeg ville nok modernisere den lidt - det sorte er skam elegant nok, men ikke al grafik står lige pænt: |
Synes at sitet skal ændres fra sort til hvis, bare min mening.. |
Prøv at se på denne template. Den ville kunne sættes op for omkring 1000 kr. http://themeforest.net/item/jewelry-store-magento-theme/full_screen_preview/2296968
|
Det kan du tro du/i kan skrive til info@cityguld.dk hvis i ikke vil ud med tilbudet på direkte forum. Ang de andre venter jeg med svar til der kommer flere tilbud. |
Vi kan tilbyde en sprit ny webshop inkl. hosting og betalingsgateway første år. I får også tre unikke design udkast som I kan vælge imellem (der er lavet på baggrund af jeres ønsker). Prisen er kun 14.995,- Se mere på http://getashop.dk |
Hej Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet. Få dig en færdig webshop, alt er betalt på 1 gang, du er ikke bundet af mdl. gebyrer der ender med du betaler overpris for din webshop. Du kan se en reference på en smykke webshop vi er ved at udvikle lige pt. hvis du har lyst. Hos os betaler du 1 gang og aldrig mere. Vi kan levere lige præcis det du ønsker og lidt til. Vores webshop++ pakke til kun 8.998 ,- indeholder: - Unikt logo - Unikt design efter dine ønsker - 3 design udkast at vælge imellem. - Frit valg af CMS system - Vi er eksperter i Prestashop - Magento - Joomla - Wordpress - Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang - 650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords - Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro .... Og meget mere :) Se vores priser og tag også et kig på vores webshop pakke til kun 7.998,- Se referencer og hjemmesidepakker her Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds. Mvh. Jesper Krogfelt |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hej Hari Vi kan godt hjælpe med design og programerring af jeres nye side Designheroes.net er et lille, uafhængigt reklame bureau med base i Roskilde. Hos os kan du få løst stort set alle opgaver, lige fra små grafiske opgaver til mere komplekse og store løsninger. Vi har nemlig flere specialer og kan trække ind fra vores store netværk Jeg har sendt dig en PM Med venlig hilsen Morten Bune |