Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kan man lave en kampagne om den uperfekte krop gratis

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)
Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Indlæg ialt: 134
Fra  Looky Management Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg er faktisk lidt usikker på den med amarican topmodel fordi hele ideen, som tyra også forklare hele tiden

igennem programmet er at være anderledes og hvis der fejl ved ens krop at bruge det til en fordel.

Jeg synes faktisk det er en god ting og at tyra har flere nosser end nogen anden har i denne verden når det kommer til at snakke om kroppen og hvordan man ikke er perfekt med gør det til ens fordel.

Jeg tror på mit lille projekt fordi der sgu nogle der skal lave et opråb i denne verden omkring kroppen er ok som den er og ikke alle skal være ultra tynde. så mange forældre aner ikke hvad deres børn laver på facebook. min ven er 16 år gammel og alle hans veninder ligger billeder op af deres flotte kroppe for at få opmærksomhed fra fyre og vise at de er bedre end andre. Det er en stor fejl af både forældre at tillade det og at af samfundet som har gjordt det til at sådan er verden. den nye generation lære at kroppen skal være perfekt ellers er man ikke ok i denne verden. jeg vil heller sætte en stopper for det end at sige det ok.

dem som er imod dette er folk som selv er eller har været usikker på deres krop og som ikke kan se at det nu man skal handle. jeg ved godt at sex og perfekthed sælger men at stille sig imod viser mere nosser. undskyld mig!

Jeg ved godt at min side ikke er perfekt på facebook, men jeg gør sgu hvad jeg kan, heller det end at holde sin kæft. Der er så mange fejl alle steder på arbejdsmarked, i samfundet osv så hvis jeg laver fejl acceptere jeg det. det min fejl og det tager jeg på mig. men når andre laver fejl ser de bare bort.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:29

jeg tror du bare skal starte på bloggen sikke du skriver gode lange indlæg .

desuden vis tjener kr på bloggen kan du sagtens søge jobs imens og få understøttelse

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 23:20

tak for dit råd mikael

jeg siger bare tingene som de er. det samme gør jeg med min blog.

heller sige hvad man har på hjerte end at holde sin kæft.

har lige siddet og set youtube klippet med amanda todd og det rammer mig helt ind i hjertet.

stop nu for helved det mobning, hvis folk er så kloge i denne verden og får kandidater i dit og dat, hvorfor laver de så ikke et system der stopper mobning. nej lad heller vær for hvis man ikke ved hvad det faktisk handler om så ved man ikke en skid.

Jeg bliver hverdag set ned på af alle mulige arbejdspladser og det jeg kæmper for at opnå, men fordi jeg ikke kender den ene eller den anden så bliver jeg set bort fra. jeg er og forbliver et mobningsoffer, det bliver siddene når man først har oplevet det på et tidligt stadie af livet og det stopper aldrig.

jeg vil lave tv for folk, det der handler om os, og de mennesker vi er. tv om mobning, mennesker, det at være anderledes. men den chance for jeg aldrig fordi jeg ikke har den rigtige uddannelse eller er det rette person.

Derfor prøver jeg nu at finde andre veje at gøre noget godt. og nu har jeg lavet denne side på facebook og der faktisk flere som har set den eller liket ting på siden. Jeg holder fast i min side og kæmper min kamp for at være uperfekt og føle sig anderledes og prøver at få folk til at acceptere sig selv som dem de er og ikke hvad andre siger de er.

det en kamp men jeg har modet til det, fordi jeg er kun blevet mødt af modstand og hvis man møder modstand er det kun en udfordring til at kæmpe videre.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:17

jeg tror godt du kan skrive også , dine råd om mobning og den ikke perfekte krop evt ud og tage videoer på skolerne hvor mobning findes sted i stor stil og gerne også måske spørg lidt elever omkring mobning

en god ide kunne være lave en spørge undersøgelse omkring mobning og sin krop

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 19:49

jeg vil rigtig gerne ud til skoler og fortælle min historie og har nogle øvelser som jeg også vil prøve på

eleverne og meget mere. men så længe at jeg er på akassan må jeg ikke lave en skid.

er afhængig af den indtil jeg får noget job. har undersøgt det med at komme ud og holde foredrag om mobning før men det kun noget værd hvis man er kendis fordi man skal hyres bestemt af skolen.

vil kæmpe for mobning, uanset hvordan jeg gør opmærksom på det.

jeg vidste at det ville komme i fokus lige nu her og der vil komme mere fokus på det. Jeg vidste det ville ske, men self er der ingen der tror på hvad jeg siger.

katy perry har en kampagne om at være smuk, og hun får en masse opmærksomhed, men den fejl hun har ved hendes kampagne er at det er meget smukke mennesker der får lov til at få deres billed på hendes side op. det er ikke hvad skønhed er og er faktisk lidt en forkert måde at komme ud med budskabet på. jeg vil gerne have at folk tror på sig selv uanset hvordan man ser ud og er. det handler om troen på sig selv for det har jeg aldrig oplevet at nogen har sagt til mig eller set nogen steder at det er kommet i fokus. det er mit fokus med min side og det holder jeg fast i.

nu kan man bare se det som er sket med amanda todd, den løsning har jeg selv stået overfor fordi når man bliver så nedbrudt til et punkt hvor man ikke kan klare det mere, er der kun en ting i hovedt som man tænker på. sådan er verden idag. det var den også for 20 år siden da jeg blev mobbet. ingen løsning for at stoppe mobning er fundet endnu, men budskabet om stop mobning er kommet ud af flere omgange. men stadig uden rigtig at have den fulde effekt. og sådan vil det altid være, mobning er noget man ikke kan undgå i denne verden. jeg har selv været udsat for mobning da jeg arbejdede for et år siden for kort og godt og det var voksne mennesker. det er uundgåligt.

derfor har jeg lavet den side på face for at finde en anden vinkel på tingene.

undskyld for min lange forklaring, men det bare hvad jeg har af mening

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 13:49

mikael nu har jeg ændret siden inde på face så den nu hedder

the non perfect body and stop bullying revolution

hvis det kunne have interesse.

i mit nyeste indlæg på min blog lookyannnielsen.com har jeg faktisk forklaret de oplevelser jeg var været udsat for som mobningsoffer

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 14:16

kan jeg lave en presswire når jeg ikke er nogle bestemt

Fra malmø
Tilmeldt 11. Mar 12
Fra  Looky Management Skrevet kl. 12:30

Nu kommer der en kampagne imod mobning på nettet pga en ny pige har begået selvmord.

Hvis jeg var kendis eller havde penge nok havde jeg gjordt hvad jeg kunne for at gøre det samme. Jeg vidste hvordan udviklingen ville ske for jeg ser det ske hverdag på facebook.

Hvis der nogle der har magten til at kunne lave en kampagne så gør det.

er der nogle som har råd til hvordan jeg kan komme ud med min side fra face på en anden måde, vil gerne skabe opmærksomhed på at folk skal accepterere sig selv som de er og ikke finde sig i hvad andre siger.

Det skal kunne gøres gratis, har prøvet alle de forrige råd uden held.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:17

ann:

kan jeg lave en presswire når jeg ikke er nogle bestemt

ja du kan sagtens oprette en pressewire konto og sende presse meddelers ud

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:20

ann:

Nu kommer der en kampagne imod mobning på nettet pga en ny pige har begået selvmord.

Hvis jeg var kendis eller havde penge nok havde jeg gjordt hvad jeg kunne for at gøre det samme. Jeg vidste hvordan udviklingen ville ske for jeg ser det ske hverdag på facebook.

Hvis der nogle der har magten til at kunne lave en kampagne så gør det.

er der nogle som har råd til hvordan jeg kan komme ud med min side fra face på en anden måde, vil gerne skabe opmærksomhed på at folk skal accepterere sig selv som de er og ikke finde sig i hvad andre siger.

Det skal kunne gøres gratis, har prøvet alle de forrige råd uden held.

vedr komme ud er det bare at blive og ved blogs løs , skrive nyheder , lave måske en hjemmelavet video ligge den på youtube.com blive ved er det afgørende for noget lykkes

Side 3 ud af 3 (30 indlæg)