Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

start af web-shop

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

hej går med en tanke, og vil gerne dele den ud med alle andre. den ide jeg har er med bolde kun bolde, tennisbolde fodbolde bordtennisbolde hoppebolde alt ja. såå det jeg vil hører om tror i der er nogen form form for at få en forretning op og kører kun med det udsalg. har kigget lidt rundt omkring og virker som om der er okaii salg i det??

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:24

Det er sikkert ikke umuligt. Alle trends går i retning af nicheshops, så hvis du har de rigtige leverandører og produkter, så er det sikkert en glimrende idé. Specielt hvis du også tager fat i idrætsforeninger m.v., hvor du kan afsætte større antal.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:25

Tror man nok på ideen, så kan alt lade sig gøre. Selvom der er konkurrenter på markedet, så skal det ikke slå en ud.

En simpel regel for at blive en success.

1. Du skal bare være bedre og billigere end alle andre ;)

Husk at der er mange ting der skal tjekkes op på, før du lige starter.

Held og lykke med det i fremtiden :)

Fra Stoke
Tilmeldt 16. Nov 11
Indlæg ialt: 866
Skrevet kl. 16:03

olsen87:

hej går med en tanke, og vil gerne dele den ud med alle andre. den ide jeg har er med bolde kun bolde, tennisbolde fodbolde bordtennisbolde hoppebolde alt ja. såå det jeg vil hører om tror i der er nogen form form for at få en forretning op og kører kun med det udsalg. har kigget lidt rundt omkring og virker som om der er okaii salg i det??

Altså præcist ligesom BoldShop.dk som vidst nok også er rimelig ny?

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 16:36

hej ja helt korrekt der dog har jeg bare forbindelser så jeg kan få det for kina alle muligeforskellige og starter ikke før der er styr på mange ting plus kan starte hjemmefra så har ikke noget at betale af lager og det til at stárte med og så bor vi et perfekt sted så der vil være massere af børn og familier her så god start med ja næsten ligesom boldshop.dk dog plus hoppebolde da jeg tror det kommer frem og bliver populært igen

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 16:40
Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 18:40

hehe er det dig der har boldshop.dk?? var inde og kigge på din side, man kan ikke rigtige finde nogen vare

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 18:47

Jonasmp:
Åh nej! Ikke en konkurrent! :p

Ja så kan du snart dreje nøglen om, men mon ikke du skal se dine konkurrenter som noget positivt. Siden du har en boldshop må der vel være et marked for det.

God vind herfra.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

Fra København
Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 227
Fra  BoldShop.dk Skrevet kl. 19:20

Jeps, det er mig fra boldshop.dk :)

Det lyder da mærkeligt at du ikke kan finde nogle varer, jeg har ganske vidst ikke så mange endnu. Men skulle da gerne have oprettet omkring 5-6 produkter. Jeg har desværre ikke haft alverdens tid til leverandørsøgning, da jeg til dagligt går i skole og også har en masse opgaveafleveringer osv.

Men nu har jeg snart ferie, så håber da at kunne søge en masse nye leverandører, og få launchet webshoppen officielt! 

Tilmeldt 18. Sep 12
Skrevet kl. 19:27

håber det går dig godt.. har du så fået solgt noget??

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)