Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rengøring

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

En håndværkertime koster hurtigt 330 kr + moms i Jylland.

Det er ikke sikkert, at din service/dit brand kan bære det endnu.

Prøv at vende dit spørgsmål om. Hvad vil du betale?

Mvh

Holger

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 13:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel Beldring:
Hvorfor starter du ikke bare med at indhente tilbud fra konkurrenterne i det område du vil servicere, og så kapper 5-10% af prisen?

Og så kommer der en og kapper 5-10 % af hans pris, og de går alle konkurs. Det vel ikke rigtig forretning ?

Regn ud hvad det koster at lave din rengøring, og sæt så prisen derefter.

Lige nu, er der i min branche , rengøring, en masse der tror de LIGE skal starte et rengøringsfirma, og derfor dumper priserne. Om et år, max, er de konkurs og skal have gældssanering og have en stor gældsbyrde hængende over hovedet.

Lav et godt koncept indenfor rengøring, giv god service , lav markedsføring og så kommer der de kunder der kommer.

Held og lykke med din rengøring :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Aug 09
Indlæg ialt: 205
Skrevet kl. 17:03
Hej jimi.. Ville lige gøre dig opmærksom på det er et 3 år gammelt indlæg :) bare så du ikke forventer :) emrah

Problemer med din  iPhone ? Er din skærm gået i stykker, så skriv til mig nu. Og vi kommer på din adresse og skifter skærmen.

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 20:06

Hej Emrah

Ja det havde jeg set. Men der er nu ikke så mange indlæg indenfor min branche her på Amino, så jeg støver lige det op om rengøring, som jeg kan :-)

Jeg kan se at folk stadig er profiler, så hvis de vil snakke lidt rengøring og drift, er jeg klar :-)

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:16

ha ha ha Jimi - så fik du lige stjerner af mig for et knaldgodt indlæg - i en gammel tråd... :·) Men pyt, uanset hvad skal der nok være nogen som falder over det, og så håber jeg bare at de vil tage dine virkelig gode råd til sig !

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:08

Tak skal du have Helle :-)

Alle tror lige nu at man laver rengøring 37 timer om ugen for 10 kr om måneden, ellers så ansætter de en slave fra den tredie verden, fordi finanskrisen er der jo ! De bor stadig penthouse lejligheder og kører Audi A4, nu har de bare ikke råd til at holde fri halvdelen af året ,og se på fattige mennesker i Indien  for at " realisere " sig selv. Og det skal så gå udover de forretningsdrivende som skal forære dem det hele gratis.

Ja så kom det ud af systemet , online :-)

Jeg læste en artikel fra Anders Andersen Rengøring, hvor deres stifter beskrev at de tidligere i krisetider, havde oplevet det samme med nye rengøringsfirmaer, der kæmpe dumpede priserne. Det tog 2 år, så var de alle væk, og kunderne vendte tilbage til det seriøse firma. Det eneste råd han havde var : wait it out.

Så det gør vi :-)

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 21:10

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:37

Jeg kan kun give kvalitet det bedste stempel. Jeg har rengøring hver fredag. Firmaet kommer typisk 3 personer, som så indtager vores hjem for fuld skrue i een time. Det er fantastisk og der er aldrig noget at klage over - tværtimod ligner huset en reklame når de tager herfra. Jeg aner faktisk ikke om de er specielt dyre - men de lever til fulde op til mine forventninger, og nu har de været her de sidste 3 år. Jeg ville ikke skifte hvis jeg blev tilbudt noget til en lavere pris.

Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 17:00

Jamen så hiver jeg den også lige op igen :)

jeg er enig i at dumpe priserne 10% og kun gå efter det er en ekstremt dårlig idé.

Gør som jimi siger, find et fedt koncept, brug dit netværk, evt tag til et par messer eller få udviklet nogle direct mails.

Brug det (rigtige) callcenter er en god måde at få et par nye kunder.

Køb dine rengøringsmidler online og spar lidt penge den vej også.

ellers tjek det lokale væksthus for få lidt hjælp der..

M  dfdf

Fra Søborg
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06

Hej

Jeg har en eksmand med eget rengøringsfirma, så kender en del til det.

Alt efter opgaven så ville jeg sikke gå under 200 kr. i timen.

en fast pris på opgaven er altid bedre.

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)