Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af Mobil covers

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarup
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amnio!

Jeg har i en smule tid nu kigget rundt her på siden og fået et godt indtryk af, hvor hjælpsomme folk er!

Det er fantastisk at se :)

Når men nu til mere seriøse.

Jeg og en ven har taget til overvejelse at oprette en hjemmeside med salg af mobil covers. I starten vil vi primær sælge covers til iPhones, og så må vi se, hvad der sker derefter.

Vi har allerede siddet og kigget på nogle cover levandøre. Men i må med glæde linke nogle flere.

Men alt i alt så har vi nogle spørgsmål, som vi håber på, at folk kan svare på.

1. Hvordan skal vi få afsendt varerene, og hvor kan vi få skaffet papkasser til rimelig priser?

2. Hvilke iPhones versioner vil i anbefale at sælge til. Altså skal vi vælge at sælge til alle versioner, eller kun de 3 seneste?

3. Hvordan vil i promovere siden osv?

4. Hvilke ting, er godt have på vores side?

Håber på, at i vil tage jer tid til at hjælpe os :)

Mvh

Mathias & Lasse

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 10:22

1. aner jeg intet om :)

2. jeg havde lagt ud med at sælge til de seneste 3 versioner, men ikke kun Iphones! (tag nu android osv med nu i er i gang :-) )

3. Facebook. og en god hjemmeside. og nogen videoer på youtube osv. (lav god SEO, så går det nok lidt op ad)

4. CVR nummer. - Tillid, gode tekster, billeder, billige ting ;), sociale medier (facebook osv), evt nogen annoncer (lav en del hvor i kan smide en annonce op om alt mulig om smartphones f.eks) 

Håber det sætter gang i jer :D  

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Aarup
Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 11:07

Mange tak for de hjælpsomme svar!

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 11:15

YesCool

Good luck! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 11:38

Hej drenge,

1. Hvis ikke i finder en dropshipping leverandør, så behøver i vel ikke pakke dem i papkasser, men kan sagtens nøjes med boblekuverter? De er billige i indkøb og nemme at bruge til forsendelse. Får i så en ordre på et cover, smider i det i kuverten, eventuelt med en printet faktura, og sender det afsted på det lokale posthus. Det er nok den billigste måde for jer at starte med. Har i mange forsendelser kan i lave en aftale om afhentning.

2. Det er nok mest relevant at sælge til de 3 seneste modeller. Hvert fald til at starte med, ville jeg fokusere på dem.

3. Benyt jer af de sociale medier og jeres omgangskreds og få evt. opsat annoncer på facebook og google adwords.

4. Et godt og overskueligt design, brugeren kan finde rundt i. En masse C2A, så kunder har så kort vej som muligt til at få handlet.

Vær opmærksom på, at konkurrencen på netop dét markedet er utrolig hård. Dermed ikke sagt, at i ikke kan få succes såfremt i gør det rigtigt.

Hvis i har flere spørgsmål, så smid mig bare en privatbesked. Jeg kan også hjælpe jer med forskellige leverandører :)

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Aarup
Tilmeldt 8. Oct 12
Skrevet kl. 12:01

Tusinde tak Lars og Christoffer!

Det er nogle rigtige brugelig svar!

Fra København
Tilmeldt 1. Feb 10
Indlæg ialt: 524
Skrevet kl. 13:24

Ked af at være lysesluker men der findes allerede mange sider hvor man kan købe dem.

Når jeg kigger på nogen af dem så har de tusindvis af varenumre men profitten er selvfølgelig god.

Jeg har ingen links til fabrikken men kan give jer rigtig gode priser hvis i sender en PB.

Giver ham ret ovenfor med at man ikke kun skal se på iphone. Synes heller ikke at man behøver for andet end iphone 4 og 5.

God økonom/regnskabsmand. Stor erfaring fra mange brancher og lande. Kontakt mig ved behov for regnskab  / økonomistyring til rimelig pris. Også god sparringspartner.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 13:29

1. I sender bare varerne med PostDanmark eller GLS? I kan tjekke Jakodan.dk - De er super flinke folk og vi har haft stor glæde af dem.

2. Du skal have i mente, at der kommer Iphones med jævne mellemrum, så du skal ikke have for stort lager hjemme. Men få undersøgt hvilke Iphones der er i brug. Hvor mange har en Iphone 3 lige nu kontra Iphone 6? Få undersøgt makedet.

3. Facebook, Google, måske nogle messer??

4. Det er et svært at sige. Hvad tænker du mere præcist på? Hvilke produkter, eller funktioner på din side?

Fra Vejen
Tilmeldt 26. Nov 11
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 13:31

Hej Mathias,

Når i skal ud at promovere jer selv, så kontakt endelig mig. Jeg er redaktør for hjemmesiden AppNyt.dk, og vi har masser af plads til lækre bannere fra eksempelvis mobil covers. Man må jo sige at vores målgruppe er meget ens!

Find de bedste apps her!

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  iMania.dk Skrevet kl. 16:07

Hej Mathias,

Med to års erfaring på lige netop det marked kan jeg kun anbefale jer at starte et helt andet sted en iPhone covers - og det er bestemt ikke fordi jeg bare vil være fri for en konkurrent mere.

Da jeg for et par uger siden skulle fortælle Nordjyske om "min største bommert" var det uden tvivl at jeg ikke var startet et halvt år tidligere, for konkurrencen har simpelthen været alt for stor og hvis jeg var startet for 2½ år siden i stedet havde alting været lidt lettere, men skulle jeg starte op igen ville det aldrig blive med iPhone covers.

Særligt med hensyn til SEO er det næsten umuligt at holde en placering i top10, for ikke at snakke om at få en helt ny side i top10.

Det er ikke en svær opgave at bestille billige covers hjem og sende dem (boblekuverter er din ven!), men at få solgt dem bliver sværere og sværere.

Min anbefaling: Sælg ukulelestrenge, perler, plastichøner, snørebånd eller hvad som helst andet i kan komme i tanke om. Der er simpelthen for mange på markedet for iPhone gøjl i forvejen og konkurrencen er for hård.

Hvis i insisterer på at sælge mobil covers vil jeg anbefale jer at finde en absolut niche, hvor konkurrencen er lidt mindre hård.

Jeg har overvejet Blackberry covers, da konkurrencen er meget mere overskuelig - den idé må i gerne låne et stykke tid, men jeg vil anbefale jer at finde noget helt andet - mobilcovers kan man efterhånden købe både i Netto, Bog og idé og en milliard andre steder.

Håber ikke jeg knuser nogen drømme.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)