Hej Amnio! Jeg har i en smule tid nu kigget rundt her på siden og fået et godt indtryk af, hvor hjælpsomme folk er! Det er fantastisk at se :) Når men nu til mere seriøse. Jeg og en ven har taget til overvejelse at oprette en hjemmeside med salg af mobil covers. I starten vil vi primær sælge covers til iPhones, og så må vi se, hvad der sker derefter. Vi har allerede siddet og kigget på nogle cover levandøre. Men i må med glæde linke nogle flere. Men alt i alt så har vi nogle spørgsmål, som vi håber på, at folk kan svare på. 1. Hvordan skal vi få afsendt varerene, og hvor kan vi få skaffet papkasser til rimelig priser? 2. Hvilke iPhones versioner vil i anbefale at sælge til. Altså skal vi vælge at sælge til alle versioner, eller kun de 3 seneste? 3. Hvordan vil i promovere siden osv? 4. Hvilke ting, er godt have på vores side? Håber på, at i vil tage jer tid til at hjælpe os :) Mvh Mathias & Lasse |
1. aner jeg intet om :)
2. jeg havde lagt ud med at sælge til de seneste 3 versioner, men ikke kun Iphones! (tag nu android osv med nu i er i gang :-) )
3. Facebook. og en god hjemmeside. og nogen videoer på youtube osv. (lav god SEO, så går det nok lidt op ad)
4. CVR nummer. - Tillid, gode tekster, billeder, billige ting ;), sociale medier (facebook osv), evt nogen annoncer (lav en del hvor i kan smide en annonce op om alt mulig om smartphones f.eks)
Håber det sætter gang i jer :D