Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mysterie - Hvorfor sælger denne webshop ikke.....

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 4. Apr 11
Indlæg ialt: 332
Fra  Ur-eksperten.dk Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder til det er en ny webshop. Det giver anledning til nogle gode åbningstilbud. Jeg har selv lige åbnet en webshop, hvor vi benytter os af åbningstilbud. Vi har en side der hedder tilbud, præcis som jeres, og det ser altså bare bedre ud, hvis der er noget inde på den side.

Noget andet, som der vidst nok er gjort opmærksom på, og som jeg synes er meget vigtigt er, at få nogle produkter på forsiden. På med nogle produktbilleder (gerne med et godt tilbud her i starten) på de slideshowbilleder der vises. Det er meget mere indbydende at komme ind til, en fire personer, man ikke lige umiddelbart ved hvor kommer fra. 

:)

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 18:08

Hej Glen

Jeg synes ikke der er meget Call to Action... "Velkommen" bla bla bla... Hvor MÅ jeg købe henne? Kom frem med produkterne, kom frem med noget KØB HER. 

Få dig en konventerings mand på...

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:31

Jeg er langt fra enig i alle de råd/kritikpunkter, som der kommer i tråden... For jeg forstår udmærket, hvorfor der forsøges at skabe en forbindelse imellem butik og webshoppen... 

Du skriver dog intet om, hvor de 900 besøgende kommer fra? Er det kun adwords eller? For jeg har en mistanke om, at der er mange venner, som har besøgt webshoppen efter den er lanceret. Og måske en masse nuværende kunder fra butikken. 
Dertil lægges trafik fra Adwords, som måske er for ukonkret!

Et eksempel er Hunter. Hvis jeg leder efter Hunter, og klikker på en Adwords reklame, så er det fordi, at jeg vil finde gummistøvlerne i enten den korte eller lange udgave. Jeg gider ik finde en shop, som kun har sokker eller plejemiddel. Nej det er gummistøvlerne, som jeg vil have, og derfor smutter jeg straks igen!
Ovenstående senarie kan ske ved flere af mærkerne, og derfor er jeres afvisningsprocent sikkert også høj?

Priserne på skoene er som de er. Det kan butikken ikke lave om på! Sælger de dem billigere, så tjener de ingen penge, og så lukker butikken anyway. Og personer som køber disse mærker, de ved udmærket hvad sådanne sko koster!
Så jeg tror mere det er kvaliteten af den trafik, som der er kommet ind på siden, som gør at ordrene er ude blevet indtil nu... 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 22:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej igen.

Mange tak for alle jeres råd. Der er bestemt nogle at følge, og jeg synes det virker som nogle rigtige gode ideer.  FAKTISK synes jeg kun der er kommet gode ideer.

Mht. prisen, så er det prisen for disse typer kvalitets sko, men jeg er enig i at man bør lave nogle rabatter på forsiden osv.

Jeg giver beskeden videre til min kunde:-)

Tilmeldt 9. Oct 12
Indlæg ialt: 17
Fra  Larko Magnet International ApS Skrevet kl. 14:48

Jeg er enig i rigtig mange af kommentarerne og specielt mht. teksten. Mere inspirerende tekst til det konkrete produkt og ikke kun til selve mærket vil gøre underværker. Det skal være sådan, at man ikke "bare" køber en sko, men meget mere - specielt når der nu er tale om mærkevarer. Mere tekst er desuden også rigtig godt for SEO.

Held og lykke.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)