Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mysterie - Hvorfor sælger denne webshop ikke.....

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Så er det nu, jeg godt kunne bruge hjælp fra nogle af jer skarpe webshop-genier :-)

Jeg har lavet en webshop for en kunde, og markedsført den på bla. adwords.

Vi har haft over 900 besøg, men ikke 1 salg.

Dette plejer ikke at være tilfældet for de shops og hjemmesider, som jeg har lavet.

Er der nogle af jer, som har en anelse om hvad der kunne være problemet????

Adressen er www.skocafeen.dk

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Ja, jeg tror godt jeg ved hvad der er galt:

1. Der er kun mulighed for at filtrere på skomærker? Jeg vil gerne kunne filtrere på herre/damesko, på størrelser, på sko/støvler, på vinter/sommer, på pris, etc. Se evt. på www.smartguy.dk hvor mange muligheder brugeren har for at søge og filtrere resultater. I sælger også tasker, opdager jeg, men hvis jeg ikke kender mærket på de tasker, så finder jeg dem aldrig.

2. Kedelige billeder.

2.a Kedeligt farvevalg, og design. Brunt og grønt - jeg kommer til at tænke på en jagt - og fiskeributik.

2b. Og kedelige tekster. Når jeg fx klikker på en taske, mødes jeg af denne overskrift: "INFOKORT FOR :  medici 507 blk"

3. Dårlige tekster, hvoraf nogle tydeligvis er taget fra producenten på et fremmed sprog og kørt igennem Google Translate.

4. Udnyt slideshovet på forsiden til at vise produkter fra deres mest lækre side. Billeder af personalet i den fysiske butik, synes jeg ikke hører hjemme på forsiden af en webshop. Her skal fokus være på produkterne.

4.a. I forlængelse af ovenstående, synes jeg der er for meget fokus på den fysiske butik. Når jeg handler på nettet, er jeg ret ligeglad med hvor den fysiske butik ligger, og hvem der arbejder der. Det er ok at have den information og billederne, men ikke på forsiden.

5. I topmenuen ligger punktet "Tilbud", som linker til en tom side.

Alt i alt synes jeg det virker som om, at det dér med webshop og internet, ikke rigtigt tages alvorligt hos denne skobutik. Man gider ikke tage gode billeder, og skrive lækre produkttekster, og som kunde vil jeg antage, at det er fordi produkterne ikke er det værd, eller at jeg som webshop-kunde vil blive nedprioriteret i forhold til fysiske kunder, og jeg ville finde et andet sted at shoppe sko. Der er nok at vælge imellem.

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Fra  ABC-medie Skrevet kl. 16:48

T-Nielsen:

Ja, jeg tror godt jeg ved hvad der er galt:

1. Der er kun mulighed for at filtrere på skomærker? Jeg vil gerne kunne filtrere på herre/damesko, på størrelser, på sko/støvler, på vinter/sommer, på pris, etc. Se evt. på www.smartguy.dk hvor mange muligheder brugeren har for at søge og filtrere resultater. I sælger også tasker, opdager jeg, men hvis jeg ikke kender mærket på de tasker, så finder jeg dem aldrig.

2. Kedelige billeder.

2.a Kedeligt farvevalg, og design. Brunt og grønt - jeg kommer til at tænke på en jagt - og fiskeributik.

2b. Og kedelige tekster. Når jeg fx klikker på en taske, mødes jeg af denne overskrift: "INFOKORT FOR :  medici 507 blk"

3. Dårlige tekster, hvoraf nogle tydeligvis er taget fra producenten på et fremmed sprog og kørt igennem Google Translate.

4. Udnyt slideshovet på forsiden til at vise produkter fra deres mest lækre side. Billeder af personalet i den fysiske butik, synes jeg ikke hører hjemme på forsiden af en webshop. Her skal fokus være på produkterne.

4.a. I forlængelse af ovenstående, synes jeg der er for meget fokus på den fysiske butik. Når jeg handler på nettet, er jeg ret ligeglad med hvor den fysiske butik ligger, og hvem der arbejder der. Det er ok at have den information og billederne, men ikke på forsiden.

5. I topmenuen ligger punktet "Tilbud", som linker til en tom side.

Alt i alt synes jeg det virker som om, at det dér med webshop og internet, ikke rigtigt tages alvorligt hos denne skobutik. Man gider ikke tage gode billeder, og skrive lækre produkttekster, og som kunde vil jeg antage, at det er fordi produkterne ikke er det værd, eller at jeg som webshop-kunde vil blive nedprioriteret i forhold til fysiske kunder, og jeg ville finde et andet sted at shoppe sko. Der er nok at vælge imellem.

Tak for svarene, jeg vil bestemt rette på disse ting.  Jeg må ærligt indrømme, at jeg har set mig lidt blind på det, efter havde arbejdet med det i et stykke tid.

Tak fordi du gav dig tid til at skrive lidt .-)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 17:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Det virker som om man har taget de sko man ikke kunne sælge i butikken, og sat dem ind i webshoppen. Og så ovenikøbet har sat prisen op ?.

Skoene er alt for dyre. Find slagtilbudene frem, og op på forsiden med dem. Det er jo ikke Minkpelse de sælger. Og de du skriver med Gratis fragt ved køb over 600kr er jo helt spildt når det meste koster over. Reklamer med Gratis fragt over hele linien det sælger.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:04

Som supplement til det T-Nielsen skrev, så virker den grønne 'læg i kurv' knap før man kommer ind på produktet ikke. Den sender bare videre til produktet uden at tilføje det til indkøbskurven.

Mvh.

Lars Thomsen

EDIT: Og smid sådan en 'læg i kurv' knap på produkterne, der er fremhævet på forsiden :)

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra St julians, Malta
Tilmeldt 17. Mar 11
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 17:07

Hej

T-nielsen kom med rigtig mange gode råd og rammer rigtig godt en del af de ting der kan skræmme folk væk.

Men en ting der mangler udover er køb knapper på forsiden - mere fokus på gratis fragt for køb over xxx kr, samt som t-nielsen sagde meget mindre fokus på den fysiske butik og mere på online shoppen.

Det var hvad jeg lige hurtigt lage mærke til, vil nok kigge på den igen senere med mere tid :)

Held og lykke med det.

Tilmeldt 11. Sep 12
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 17:07

Jeg savner at vide hvad skoene er lavet af, det er ikke ligegyldigt om det er syntetisk tekstil eller skind.

Prøv også at få rettet de sproglige fejl. Held og lykke med det hele.

Tilmeldt 28. Feb 10
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 17:18

Designet på hjemmesiden tror jeg ærligt talt betyder meget lidt, for direkte dårligt er det langt fra. Det er nok snarere et spørgsmål om at skoene er for dyre, det er jo primært prisen der bliver valgt ud fra når der købes i en webshop.

SEO tilbydes. Eks. på reference: Nem og hurtig inkasso med inkasso service online.

Tilmeldt 11. Jul 12
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 17:27

Mit første indtryk var at skoene var lidt dyre, og derefter tænkte jeg, er skoene billigere over nettet? Hvorfor skal man betale det samme for skoene, hvis man får mindre service og ikke kan prøve dem før? Så ender man alligevel nede i butikken for at bytte og prøve...

Du bør derfor nok overveje om der ikke skal være en rabat ved at købe over nettet.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

siden er ikke langt bedste design, dette skal også arbejdes med

Dog er 900 besøgene ikke meget , så der er mange der har 1 salg per 1000 besøgene især i starten for tænk vis du bruger 1000 kr i adwords og først næste uge går kunden ind og køber hos dig og vis 3 køber første de har set siden nummer 3 gang derved , derved er tålmodighed også en vigtige dyd

derved skal man tit regne med der første sker noget salg vis har været i gang i noget stykke tid , hvad du kan gøre ud over adwords brand siden bedre altså ud med presse meddelers , videoer , artikler og med mere altså alt vedr søgeord optimering , skal man arbejde med i starten og frem over

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)