Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En eller to virksomheder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg skal til og starte en enkeltmands virksomhed, hvor der skal sælges nogle vare via to webshops fra samme lager.

Lad os bare sige at virksomheden hedder minenormtsuccefuldewebshop, og webshop nummer et hedder minenormtsuccefuldewebshop.dk

Den anden webshop hedder minandenenormtsuccesfuldewebshop.dk.

Alting går jo fantastisk som navnet på de to webshops antyder. ;) Der hvor jeg kommer i tvivl er, hvis der nu en dag er en der synes han skal starte en virksomhed der hedder minandenenormtsuccesfuldewebshop. Hvad gør jeg så?

Skal man for en sikkerheds skyld starte to virksomheder og derved to regnskaber, hvilket jo vil være lidt træls da de to webshops kører med samme lager.

På forhånd tak

Nikolaj 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:30

Det burde ikke være noget problem. Du skal dog så vidt jeg ved have en betalingsløsning per hjemmeside (ret mig endelig).

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Fra  CheapGear Skrevet kl. 01:39

Altså hvis en person starter en virksomhed med samme navn som webshop nummer to, så vil vedkommende ikke kunne gøre krav på mit domæne til webshop nummer to? 

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Fra  CheapGear Skrevet kl. 18:12

Er der andre som har lyst til at komme med et input?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)