Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en hjemmeside med ad's som hoved-indkomst

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christoffer:)

Jeg håber også lidt på en bedre idé end det jeg har, so far.

-Og ja, jeg frygtede også at det var en for stor mundfuld for mig at starte ud med. Men som sagt er hele det her bare for at få en masse viden omkring, "internet-forretning" og ordet "forretning" generelt.

Starte med en kode? Jeg forstår ikke helt hvad "kode" dækker over. Såsom HTTP eller PHP og hvad der nu ellers er?:)
-Jeg undersøger lige det der wordpress nærmere engang idag, lyder meget interessant.

Nej, jeg har absolut ingen erfaring med at sætte en hjemmeside op, overhovedet. Men jeg tænker lidt at spørge rundt hvad der er nemmest at starte ud med, og så eventuelt lære det hele:)
Google AdSense? Hvorfor er det dårligt? Bruger det ikke selv, men har hørt mange sige at det er en go' idé. Vil gerne høre din forklaring på det:)

Jeg vil ihvertfald skrive dig på huske listen, hvis jeg overhovedet kommer så langt så jeg skal bruge din "guidance" :P

-Og tak fordi du gider gøre dig den ulejlighed at give mig det "skub", det er skide godt til mig og andre "begyndere", bliv endelig ved med det:)

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej du!

Hærdighed, loyalitet og tid er ikke noget problem for mig, men jeg har ingen "language" erfaring overhovedet, hverken i det ene eller i det andet.
Jeg tror ikke jeg har brug for jeres hjælp lige på dette tidspunkt, men når det er sagt betyder det også at hvis jeg har brug for jer, så vender jeg selvfølgelig tilbage.

Go' Mandag:)

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt ok! Vi leder PT. efter unge ihærdige og loyale mennesker som har lyst til at være webmaster på eget website som vi hjælper med at lave osv.

Skriv endelig når du føler du har lidt erfaring og har mod på at prøve kræfter med et godt koncept!
 

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

mark661:
Starte med en kode? Jeg forstår ikke helt hvad "kode" dækker over. Såsom HTTP eller PHP og hvad der nu ellers er?:)


ja det jeg mente :)


mark661:
-Jeg undersøger lige det der wordpress nærmere engang idag, lyder meget interessant.


Det genialt, og pisse nemt :)!

mark661:
Nej, jeg har absolut ingen erfaring med at sætte en hjemmeside op, overhovedet. Men jeg tænker lidt at spørge rundt hvad der er nemmest at starte ud med, og så eventuelt lære det hele:)
Google AdSense? Hvorfor er det dårligt? Bruger det ikke selv, men har hørt mange sige at det er en go' idé. Vil gerne høre din forklaring på det:)
 

Så snart du har Wordpress, så bliver det nemt nok ;)

Mht Adsense.. så er der bare så meget bedre :-) (alle siger "adsense er vejen frem bla bla bla, du bliver rig", problemet er at det gør du bare ikke :) )

mark661:
Jeg vil ihvertfald skrive dig på huske listen, hvis jeg overhovedet kommer så langt så jeg skal bruge din "guidance" :P
 

Lyder super!
Håber du kommer "i gang" og tør prøve :) det ikke så dyrt igen at "test prøve" det :)

mark661:
-Og tak fordi du gider gøre dig den ulejlighed at give mig det "skub", det er skide godt til mig og andre "begyndere", bliv endelig ved med det:)
 

Til hver en tid! - jeg startede "bare" op, selv, med læsning på nettet osv, fandt amino, og der får du super hjælp :)! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)