Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en hjemmeside med ad's som hoved-indkomst

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

mark661:

Hej Mikael

Jeg er villig til at arbejde meget og ikke mindst hårdt på det her "projekt". Grunden til at jeg gør det her er jo bare lige for at "snuse" til det hele.
Nej indkomsten kan sådan set være ligegyldig(men den ville da være rar at ha' ^^)

Hvordan mener du med gode få videoer?
-Altså videoer jeg selv lægger ind på siden som folk så kan se? Lidt ala www.retardo.dk  hvor folk kan få et billigt grin.

"Unikke tekster"
Tekster som i hvad? Jeg forstår det ikke helt.

Jeg har tænkt mig at prøve at få min "side" ud så meget som overhovedet muligt, via de mange forskellige medier = Facebook, Twitter osv.

Jeg kigger lige videre på dine links imorgen engang.


Men mange tak for hjælpen!:) 

det lyder godt vil arbejde hårdt

korrekt vis kan masser til at ligge videoer på siden vil det give rigtigt meget i seo selvfølgelige koster det kroner vis der er 5000 unikke besøgene om dagen der ser dine videoer , men så er der nærmeste 100% sikkert også indtægt, derved få folk til ligge noget på siden og gerne også dig selv

unikke tekster dette er nødvendigt i seo , man kan ikke bare omskrive lidt tekster eller helt kopiere fra andre sider , det er vigtigt alt er unikt og velskrevet tekster på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj /b/ro.

Held og lykke med at lave en side som 4chan igen.. Det vil bare betyde et nyt netværk af Anonymous terroister :b

- Lad os endelig ikke begå den fejl igen.

Spøg til side.

Jeg forstår godt din vision om at lave en side som Damnlol, og 4chan.
Problemet er bare at disse sidder har folk ansat til, ulovligt at stjæle billeder rundt omkring på nettet, og skære dem til med deres eget navn og logo.

De tjener penge på den massive traffik der bliver genereret, men reelt set, er det ulovligt.

Det virker ikke som om at du har sat dig helt ind i 4chan, og dets historie, så her kommer lige lidt samfundsfaglig uddannelse:

4chan startede som et image-board, hvor folk frit kunne dele billeder, af enhver slags interesse.
Billederne blev omdiskuteret, delt, og der blev skabt en masse hype, og iblandt det også hackergruppen Anonmyous.
Alle der kan ligge billeder op på 4chan, er anonyme, det vil sige der har aldrig været grænser, og der er ikke grænser.

Læser man reglerne for /b/ - Eller 4chans forum, så er regl 1#:

#1 - Do not talk about /b/
#2 - Do NOT talk about /b/!

Følger vi fight clubs eksempel, blev de kendt på den måde, og de er svære at hamle op med.

 4chan er et puderum for newfags, /b/-tards og konspirations teorier - Desuden er det ikke lavet med henblik på at tjene penge.

 Kom ind på en IT uddannelse du. asti-afsted.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig er det muligt, hvis det gøres ordentligt og du forstår at gøre dig unik.
Sider som Reddit har over 2.5 milliarder sidevisninger om måneden, og selvom CTR for ads sikkert er ret lav grundet brugen af servicen, så er det muligt.

Jeg har selv en lille hjemmeside (Draw Something Cheats) der på sit højeste tjente 24.000 om måneden med AdSense.

Tilmeldt 28. Nov 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Der er fine muligheder for at tjene penge via f.eks. Google Adsense. Selv har jeg en ganske fornuftig ekstraindtægt på den konto selvom det ikke har været prioriteret i en del år - typisk mellem 5-8.000 om måneden når jeg gør noget ved det og 2-5.000 om måneden når det ligger stille på den front.

Det kræver dog noget:
1: Der skal være en masse indhold også tekst indhold som bots mv. kan læse.
2: Indholdet skal være relevant, så brugere kommer tilbage
3: Siden skal være søgeoptimeret
4: Siden skal være mere søgeoptimeret
5: Siden skal være endnu mere søgeoptimeret
6: Der skal løbende komme indhold og laves opdateringer

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 02:35
Hvor mange stjerner giver du? :

en anden ting der skal overvejes er omkostingerne til serveren.

I takt med at populariteten stiger, så gør server udgifterne det også.

mange besøgende, mange billeder og især videoer kræver ressourcer. Det kan dog begrænses med brug af thumbnails og måske embedded youtube videoer.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 06:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg lavet et site og selv starter ud med at lægge 50 af de her "sjove videoer" ind. Og hvis vi så forestillede os at jeg fik de 5000 unikke besøgende om dagen hvordan kan det koste mig kroner? Som du skriver i dit indlæg.

Men jeg forstår ikke hvad det er for nogle tekster jeg skal lægge ind?

Der skal vel være en "About/Information's" tab på sitet hvor der står at sitet er nyt og at det er mig der styrer den, men hvad skal der mere være af "tekst"? -Nogle "catchy/sjove" titler på de sjove videoer? 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 06:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mik

Det lyder da som en fornuftig forretning du har kørende dér.

1: Okay, men hvordan kan jeg sætte tekst indhold ind på en side med sjove videoer? Altså hvad er det for noget tekst der skal ind på mit site?

2: Det kan jeg godt sætte mig ind i, at folk skal se noget nyt som de vil vende tilbage til:)

3: Hvis jeg får en lille søgemaskine smidt ind på sitet, er det så nok? Men det skal vel også være sådan at når folk googler min hjemme side, at den så popper frem på Google i første omgang, hvordan får jeg mit site "på" Google's søgemaskine.

6: Der vil hele tiden komme nyt indhold eftersom at denne hjemmeside skal være min fritids-hobby. Og så havde jeg tænkt mig at lave en "side" på Facebook, Twitter osv. hvor der kommer updateringer på, og selvfølgelig også på selve siden.

Men jeg vil gerne ha' at når nogen har set en video på min hjemmeside, at de kan "Like" "Share" den video på de forskellige media's: Facebook, Twitter osv. Udover dét, skal der også være mulighed for at kommentere på disse videoer, ligesom www.retardo.dk.  Hvilket jeg tror er en af de ting der gør at folk vender tilbage:)

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 06:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, omkostninger:S

Jeg forstår bare ikke rigtigt hvordan jeg "skaffer" mig udgifter:S
Hvis jeg starter dette site op, hvordan bliver udgifterne så større?

-Men jeg ville helst hvis jeg kunne køre min hjemmeside med det mindste budget som muligt, da jeg ikke har råd til at smide særlig mange penge i sådan et projekt.

Så hvis jeg startede denne side op, hvor meget skal jeg så regne med at skulle betale for server osv.?

Og kan det i hele taget lade sig gøre at lave en hjemmeside som jeg vil lave uden at bruge "penge"?

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 06:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Mark, jeg håber du får hjælp og en "Ny" ide af Mehmet (ret mig hvis det forkert, kl er ikke startet her endnu ;) )

At "genskabe" DamnLOL.com, Retardo.dk (syntes jeg er dårligt lavet, tror de gav lidt op..)
Nå, det ville være genialt, hvis du kunne "gøre det", siger ikke du ikke kan, men tror satme det ville svare til at bide over storebælt..


Prøv dig ad med noget "nemmere"..

Og overvej at starte med enten kode? eller wordpress? (bruger selv wordpress, det gør ekstremt mange nu om dage..)
Altså.. kan du lave en hjemmeside selv? :-) (det jo meget vigtig ;) )

Kan du det, så er der UENDELIGE indtjeningsmuligheder..

Og smid adsense langt væk! (no offense til jer andre der bruger det)


Send mig en PM mark, jeg skulle også mene jeg kan guide dig lidt i den rigtige retning, både med emner til siden, og hvordan du tjener penge ;)!
Hvis du altså har lyst, min erfaring er bare at det godt at høre fra nogen forskellige :)!

Er frisk på at give dig et skub, gratis selvfølgelig :-) (er selv "ny" indenfor det med hjemmesider, så tager ikke penge for at være flink) :-D

Hav en god dag! 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har et domæne og et team af affiliate managers som vi måske er villige til at dele med dig. Det kræver dog i hærdighed, loyalitet og tid hvis det skal lykkedes. Har du nogen erfaringer med at programmere html/CSS/php??

Skriv en PM hvis du vil høre mere! 

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)