Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Starte en hjemmeside med ad's som hoved-indkomst

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude!:)

Jeg er 16 år gammel og jeg tænker på at starte en lille internet hjemmeside hvor jeg kan sætte nogle ad's og derved få pengene til at holde hjemmesiden kørende, men kan det fungere?

Jeg tænker lidt at lave en hjemmeside som www.damnlol.com / www.4chan.org nogle af jer herinde har måske hørt om disse sites.
-Det er meget simpelt. 

4chan: "4chan is a simple image-based bulletin board where anyone can post comments and share images. There are boards dedicated to a variety of

topics, from Japanese animation and culture to videogames, music, and photography. Users do not need to register an account before participating in the community" 

Damnlol: A simple website where users look at one funny picture at a time, and has the opportunity to submit another funny picture to the site.

Hvis jeg nu starter en hjemmeside op som "damnlol" og sætter nogle ad's ind fra forskellige, kan jeg så opnå en indkomst der kan holde sitet kørende? Eller skal der mere til?

Jeg ved næsten ingenting om ordet "business" da jeg kun er 16, men jeg har megen viden inden for computere, hvilket jeg ikke er i tvivl om vil komme mig tilgode.


Men nu vil jeg gerne høre fra jer derude:)
-Hvad synes i om min idé? Kan det løbe rundt?
Hvis ikke, hvad skal der så til for det kan lade sig gøre?

Al' respons er go' respons:-)

Fortsat god søndag til jer derude!;)

 

 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mark,


Det kommer til at kræve en kæmpe imdsats fra din side af..! :) du skal bruge en side med mange, mange besøgende pr. dag...! Adsense vil ikke give dig mange øre pr. klik nemlig. Hvis altså at du overvejer at bruge Google Adsense :)


Det er teoretisk muligt... :) men det kommer til at blive astronomisk stort/svært...

- Jeg har en ide til noget du måske kan gå videre med! Skriver lige en pm til dig imorgen... :)


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mehmet

For det første, tak! For dit hurtige svar:)


Som sagt er jeg 16 år gammel og går derfor på skole, men alligevel bruger jeg 5-12 timer(afhængig af hvad dag) på nettet, samt jeg har en OK viden omkring computer-teknik og IT. 
Nej ad's vil ikke gøre så frygteligt meget, men hvis jeg nu smider rimeligt med ad's ind og derefter selv forsøger at "publicere" min side hvor end jeg kan, så burde det vel kunne lade sig gøre, mere eller mindre:P

Jeg ser meget frem til din PM imorgen, og endnu en gang tak fordi du gider gøre dig den ulejlighed:) 

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,


Du kan ikke bare sådan lige publicere en side der ikke indeholder noget der er brugbart for dine besøgende... :)

- Og der er nød til at være en mening med det.... Du er nød til at tjene et eller andet på det! :) Det er i forhold til mig direkte dumt at bruge alt den tid på noget der lige akkurat løber rundt...! :)

Og ingen årsag, i forhold til det at jeg hjælper dig... Du er en ung knægt, med en masse gå-på mod virker det som om...! Det er stort i min verden! :) jeg er nød til at hjælpe dig...


Vh. Mehmet

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har du selvfølgelig ret i, hehe:)

Men prøv at tjekke lige under billedet. 694 facebook likes og 24 kommentarer om ét billede, hvilket vel er meget iforhold til at det er en utrolig simpel side. Hvis der så var ad's på siden ville så det gavne noget?

Ja, en mening SKAL der selvfølgelig være med det hele, og det er der vel også hvis det er et "bulletin board" ligesom 4chan, eller hvad?:S 

ELLER! Er hele idéen om et site som 4chan/damnlol med ad's bare ikke en særlig god idé?

Som du sagde: "Det er i forhold til mig direkte dumt at bruge alt den tid på noget der lige akkurat løber rundt...! :)"
Skal jeg droppe idéen og finde noget andet? 

"Det er stort i min verden! :) jeg er nød til at hjælpe dig..."

-Mennesker som dig skulle der sku være flere af!:P

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19
Hvor mange stjerner giver du? :

det kræver sikkert et stort stykke arbejde , men det giver også en masse brugbart erfaring videre frem i livet  og du har jo ikke brug for en indkomst du kan leve af dette her , du bor jo sikkert hjemme endnu og derved er erfaring og tiden - pengene værd så begynd ville jeg vis jeg var dig

gode ideer at få videoer på siden du laver

få en masse gode unikke tekster på siden

være aktive der og der og alle steder

få gang i den social aktivitet facebook ,twitter , google plus

gode råd er der i disse her tråde  http://www.amino.dk/forums/t/137716.aspx og http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fat mod, hav tålmodighed Mark :)


- Jeg har ideen klar til dig... Ideen over alle ideer! :) send mig evt dit mobil nr. som pm, og jeg vil ringe/skrive til dig imorgen - på et tidspunkt der vil passe os begge...?


Vh. Mehmet :)

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Rettet: Jeg stener for meget

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael

Jeg er villig til at arbejde meget og ikke mindst hårdt på det her "projekt". Grunden til at jeg gør det her er jo bare lige for at "snuse" til det hele.
Nej indkomsten kan sådan set være ligegyldig(men den ville da være rar at ha' ^^)

Hvordan mener du med gode få videoer?
-Altså videoer jeg selv lægger ind på siden som folk så kan se? Lidt ala www.retardo.dk  hvor folk kan få et billigt grin.

"Unikke tekster"
Tekster som i hvad? Jeg forstår det ikke helt.

Jeg har tænkt mig at prøve at få min "side" ud så meget som overhovedet muligt, via de mange forskellige medier = Facebook, Twitter osv.

Jeg kigger lige videre på dine links imorgen engang.


Men mange tak for hjælpen!:) 

Tilmeldt 7. Oct 12
Indlæg ialt: 141
Fra  Badass Wheels Skrevet kl. 23:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det rigtigt?:-D
-Det lyder søreme spændene da

Jeg har kun en mail lige pt. får først mobil i næste uge

Men du kan skrive til mig på m.boege2@gmail.com hvis det er:)

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)