Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS bekræftelse af aftale

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer!

Fx min frisør har sådan et system, at jeg dagen før aftalte tid, modtager en sms med bekræftelse af tiden. Hvad er det for et system og hvor finder jeg det? Og koster det en formue?

Kærlig hilsen og på forhånd tak!

Sana Sofia
www.sanasofia.dk

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:01

Det er noget mit system på textreactor.com biver brugt til. Jeg har en del kunder som netop bruger det til at huske aftaler med. Det koster kun 17 øre or besked der bliver sendt og der er ingen oprettelsesgebyr eller abonnement.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 11. Nov 11
Indlæg ialt: 117
Fra  Time Book ApS Skrevet kl. 17:06

Hej Sana Sofia Hjort.

Time-Book.dk bliver blandt andet bruget at frisører.

Time-Book.dk bookingsystem sender SMS med bekræftelse af tiden.

Vi kan også hjælpe dig.

Venlig hilsen

Team Time Book

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:08

Tusind tak for jeres svar!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Niels:
Kan man taste aftalerne ind i en kalender og vælge automatisk SMS 14 dage efter aftalen f.eks.?

Og kan systemets kalender i så fald Pille sammen med iPhone?

Hvis ja har du en ny kunde! Vi bruger pr et andet system hvor man selv skal indtaste dato for afsendelse men vi vil have det med kalender til aftaler og den selv regner 14 dage frem

Fra Aalborg
Tilmeldt 15. Jan 09
Indlæg ialt: 857
Fra  Lejenspand.dk Skrevet kl. 20:35

Michel Moore:
Kan man taste aftalerne ind i en kalender og vælge automatisk SMS 14 dage efter aftalen f.eks.?

Hej Michel, 

Man programmerer sig ud af det problem, så hvis du selv kan eller kender nogen der er lidt skarp til kodning så burde det kunne lade sig gøre. 

Jeg selv er nok snart ny kunde hos niels, da vi også vil minde folk om deres aftaler:) 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:01

Michel Moore:

Det er muligt at lægge en sms i kø (der er sms sender i systemet så man skal ikke selv kode den) hvor du angiver tidspunkt den skal sendes på. Jeg har en stor foldbold klub som kunde der bruger den til at sende sms til fans.

Michel Moore:
Og kan systemets kalender i så fald Pille sammen med iPhone?

Hvordan tænker du?

Michel Moore:
Hvis ja har du en ny kunde! Vi bruger pr et andet system hvor man selv skal indtaste dato for afsendelse men vi vil have det med kalender til aftaler og den selv regner 14 dage frem

Jeg har faktisk et system liggende som ikke er aktiveret endnu med kalenderfunktion. Men har ikke haft tiden til at få 100% styr på prisstrukturen på det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:25

Niels Henriksen:
Jeg har faktisk et system liggende som ikke er aktiveret endnu med kalenderfunktion. Men har ikke haft tiden til at få 100% styr på prisstrukturen på det.

Spændende!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10

Hej Niels

Send mig en PB med dit nummer og email så kontakter jeg dig lige

Fra Gentofte
Tilmeldt 4. Dec 11
Indlæg ialt: 87
Fra  shopKONRAD.dk Skrevet kl. 23:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Sana Sofia,

Jeg kiggede lige hurtigt på din side. Hvis det er fordi du mangler et booking-system, hvor du har en kalender, kundekartotek og sms + email-reminder til kunden. Så kan jeg på det kraftigste anbefale www.onlinebooq.dk - Det system bruger jeg selv i min frisørsalon. Det er afgjort (efter min mening) et af de bedste booking systemer, der findes. Samtidig med det er brugervenligt, simpelt og økonomisk perfekt!

Det er også muligt at feks. synkronisere med din outlook-kalender eller med din iphone-kalender. Samt en masser andre funktioner! Tag et kig på det, dét spiller!

God dag!

Mvh

shopKONRAD / Daniel

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)