Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man leve af affiliate marketing / hvad tjener i?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 15:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har været igang med affiliate marketing i knap et år nu, og jeg tjener da fint på det (5-800 kr i måneden). men det er jo ikke ligefrem et beløb man kan leve af. Jeg er 15 år og går derfor selvfølgelig stadig i skole, men jeg vil bare høre om der egentligt er nogen fremtid i det jeg laver, eller om jeg bare skal beholde det som en hobby.

Så hvad tjener i? Kan i leve af affiliate?

Ha' en fed dag!

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 15:54

Man kan sagtens leve af det

Mener at gutterne bag MobilTjek.dk lever af deres side, som er baseret på affiliate Stick out tongue

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 15:55

Okay mange tak for det hurtige svar og eksempel.

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 16:35

Okay held og lykke fremover

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 16:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kan man leve af at være forfatter eller skuespiller? Ja, det kan man, men kun de færreste.

Det kræver evner, indsigt, hårdt arbejde og nok også lidt held (indtil man ser lyset). Man kan forsøge, men man kan nok ikke påregne at kunne leve af det.

Der er flere muligheder: enten masser af affilate-sider, eller også nogle enkelte, som banker derud af.

50 sider af 500 kr hver per måned, eller to sider af 12.000 kr hver per måned. Sidstnævnte ville dog give mig nervøse trækninger, for hvad nu hvis Google finder på et eller andet.

Umiddelbart ville 10 sider med hver lidt over 2.000 kroner per måned måske kunne være stabilt, men samtidig overskueligt. Skulle en eller to sider pludselig begynde at banke derud af, så er det kun dejligt.

Dog skal det siges, at jeg ikke kan finde ud af at tjene penge på denne vis, men det kan også være, fordi jeg ikke har tiden til det.

Hilsen, Robert

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:50

vedr udgående links kan dette her ikke påvirke ens placering på google , at der er en masse af affiliate links på ens side , for jeg har seriøst overvejet det for at få en bedre indtægt end der er lige nu for mit vedkommet 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:15

Mikael christiansen:

vedr udgående links kan dette her ikke påvirke ens placering på google , at der er en masse af affiliate links på ens side , for jeg har seriøst overvejet det for at få en bedre indtægt end der er lige nu for mit vedkommet 

Det kan det sikkert, men ikke nødvendigvis. Jeg har på denne side 61 forskellige udgående affiliatelinks, der kan klikkes på 2 steder, altså 122 links ialt plus banneret i højre side. Alligevel har undersiden mange gode placeringer på iPhone relaterede søgeord.

Til trådstarter: Ja, man kan godt leve af affiliate marketing.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Skrevet kl. 17:16

Tak for de 2 gode svar fra Robert og Mikael. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)