Hej Jeg er en fyr der er helt ny i dette her og jeg har læst en del om at starte en webshop og næste uge bliver jeg moms registreret og for CVR nummer og har hyret en revisor, det er en side forretning som ikke skal indtjene mere end 65.000 kr per år før skat fordi jeg for pension. Jeg er med på at det er svært at starte noget nyt op, jeg søger svar fra nogle der kan sige det som det er, om jeg skal vente om jeg skal droppe det, eller om hvilket webshop eller andet der er bedst at bruge, når min indtægt ikke bliver særlig stor og hvilket sider er bedst at lede efter evt. firma jeg kan købe ting fra og er der en der kan hjælpe mig, med at starte det her op for et lille beløb, da hvis jeg bruger 10.000 på webshop jo er MEGET i forhold til mit mål per år i hvad jeg skal tjene på min side. Søger en der forstår min vision og en der vil og kan hjælpe mig i den rette retning og hele tiden forstå at mit budget er lille, fordi at min indkomst ikke må overstige 65.000 per år. Men vil håbe der sidder nogle kloge mennesker derude og nogle der gider hjælpe mig med det her og sig gerne hvis det er en dum idè, alt kritik modtages med et smil og alt det nogle vil råde mig til vil også blive modtaget med et smil. På Forhånd Tak. Mvh Anders |
Vil godt starte et firma
- 1
Med al mulig respekt så virker det overhovedet ikke realistik på mig, at du for sådan et beskedent beløb kan starte noget som helst, tilnærmelses fornuftigt op... Jeg kunne skrive om det i timevis... Om alle de ting som du skal bruge for at starte en webshop op - som alle vil koste bunkevis af penge... Penge som jeg fornemmer du ikke har lige nu... - Jeg anbefaler at du dropper den ide, og i stedet tænker i andre baner...? Vh, Mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Mehmet Jeg er rigtig glad for dit brev, jeg vil nu mene at når man deler 65.000 kr op per år efter skat er det ca. 3500 kr og som det er nu, er det mange penge at have ekstra om måneden som det er nu, som pensionist. Jeg tror stadig på at der findes en billig god løsning for mig derude et sted og jeg har måske stilet for højt efter en dyr webshop med epay og jeg har kunne sande, at jeg måske er nød til at have en lille wordpress side, med en gratis betalingsmåde og derved sparer en masse penge på udgifter, jeg synes det er godt at få lidt kritik og derfor er jeg glad for du siger din mening og at du siger den pænt. Jeg tror stadig på at det kan lykkes og 3500 kr er nok ikke mange der ville kæmpe for, men når de er lagt op i min løn nu er det nu en meget god løn og det vil helt sikkert lune og jeg ved og har det også med i det her, at jeg måske har underskud 1-2 år men det her er en lang tid investering for mig og samtidig er det også noget med at øge min livskvalitet, når man ikke har et job, er man ofte sat på en måde at hver dag bliver det samme og kedelig og jeg vil elske at have med kunder at gøre og give den bedste kundeoplevelse og service og har masser af tid til det og jeg tænker ærligt ikke mest på penge i det her projekt. :) Mvh Anders |
Ok - det er modtaget... :) men i så fald, så er du startet på det forkerte trin. Du skal et trin tilbage, og finde et produkt som du kan/vil/har lyst til at sælge, før du tænker på hjemmesiden...! :) - vi skal lige have fundet produktet først synes jeg :) det er det første trin... Vh, mehmet |
E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.
Hej Anders |
Anders, Med al respekt så er det ikke vores opgave at fortælle dig hvad du har interesse for, kompetencer indenfor eller virkelig mener verden mangler lige nu. Det er din opgave at finde ud af hvad du virkelig vil eller mener der kan være behov for. Det virker som om, at du tror, at såfremt du lige får en billig webshop online, så er du allerede igang med at supplere din pension....?! Anders, du bliver ufattelig skuffet ! Jeg tror, du bliver nødt til at stoppe helt op. Drop al snak om revisor, momsregistrering og webshop - du er slet slet ikke nået dertil. At oprette en webshop på nuværende tidspunkt for dine 10.000 kr, er jo præcis som at leje et butikslokale et sted i byen uden en eneste vare eller sågar ide om hvilke varer og koncept du vil føre. Du forventer, at en venlig Amino så liiige kan fortælle dig hvad du skal sælge og sågar hvor du skal købe det, så du blot kan åbne døren og glad vente på at kunderne strømmer ind til den gode kundeservice.... Ja det er jo rent faktisk meget nemmere i den fysiske verden end online - var du klar over det?! I den fysiske verden kan folk jo automatisk se din butik når de går forbi, det kan de bare ikke online. Får du ikke søgemaskineoptimeret din side indenfor din branche eller lavet noget markedsføring af en art, så finder meget meget få din side. Anders, du bliver altså nødt til at lave noget arbejde og research selv først, før du beder om hjælp herinde. Hvad vil du sælge? Hvordan? Hvorfor? Hvor? Til hvem? Hvordan vil du få siden ud til folk? Hvor vil du markedsføre den? Hvordan? Det hjælper jo heller ikke, at jeg f.eks. siger til dig, at jeg ved, hvor du kan købe bilreservedele og hjælper dig med at lave en webshop hertil, hvis du ikke aner hvad en styrekugle eller indsprøjtningsdyse er..... Hvad mener DU, der kan være behov for af ny webshop i den allerede bestående webshop-jungle og hvad er DU god til? Når du som allerførste skridt har besvaret de spørgsmål og måske undersøgt markedet, SÅ er vi mange hjælpsomme Amino'er herinde :) |